ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 26 اسفند

کسی نباید به منصوبین رهبر

بگوید:بالای چشمشان ابروست!

 
 
 
 
 

 

۱ - اطلاعات (ویژه نامه نوروز ۹۸(

 - گفتگو با اسحاق جهانگیری: «شاید مصلحت نباشد من در اینجا به مسائل داخل دولت اشاره کنم، ولی به هر حال اصل این موضوع که حتما ضعف مدیریت وجود داشته است را من قبول دارم. دولت واقعا خیلی تنهاست. شاید کلمه "تنها" تعبیر خیلی کمی باشد. واقعا دولت خیلی تنهاست. اگر بخواهیم به دولت آقای روحانی اشکالی بگیریم، ممکن است یک مورد آن این است که دولت با عقبه خودش، یعنی آنها که آمدند و در صحنه انتخابات حاضر شدند، نتوانست ارتباط قوی داشته باشد. اتفاقات دی ماه سال گذشته به امریکا امید داده بود که یک اتفاقی در ایران در حال انجام است و "کار تمام است".»

 ۲ - ایران

 - رئیس دفتر رییس جمهور: «برای سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر، ۳ ماه است که برنامه ریزی لازم انجام شده است. بنا داشتیم سفر رییس جمهور 2 روزه انجام شود، ولی به دلیل تقارن  با روزهای آخر سال در قالب یک روز تنظیم شد

 ۳ - جمهوری اسلامی

 - نمکی: «وضع بهداشت روان در کشور پریشان است

 ۴ - کیهان

 - مصباحی مقدم: «چطور مردم به خود اجازه می دهند به اعضای مجمع در شورای نگهبان تکلیف کنند. متاسفم که سرنوشت FATF به مسئله توده مردم تبدیل شده است (به اسب شاه نباید بگوئید یابو و یا به آقایان نباید بگوئید بالای چشمتان ابروست)

 

 ۵ - آفتاب

 - شریعتمداری وزیر کار: «کسانی که درإمد ثابت دارند، نگران سال ۹۸ نباشند

 

 ۶ - دنیای اقتصاد

 - داوران فوتبال کشور علیه قلعه نویی: "لمپن بازی دیگر جوابگو نیست"

 - فدراسیون کشتی: سیما با یک کار غیر اخلاقی از زبان "خسرو معتضد" برای تخریب چهره مردمی تختی مطالبی در مورد حریم خصوصی و زندگی شخصی جهان پهلوان تختی را تکرار کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: