ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امریکا: ایران درعراق پایگاه نظامی دارد

مصاحبه های مسئله ساز

فرماندهان ارتش و سپاه

 
 
 
 
 

 

دولت اسرائیل اعلام کرده که هدف از حمله موشکی چند روز این کشور از فراز دریای مدیترانه به سوی سوریه، پایگاه ها و انبارهای مهمات نظامی و موشکی جمهوری اسلامی در این کشور بوده است. همزمان با این ادعا، فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی در یک اظهار نظر مشکوک و سئوال برانگیز اعلام کرد که ایران می تواند با موشک قلب اسرائیل را هدف بگیرد! پس از آن نیز پامنبری خوان های مطبوعاتی این نوع اظهار نظر ها نوشتند که جمهوری اسلامی می تواند با موشک تل آویو را بزند!

 امریکا نیز ادعا کرده که جمهوری اسلامی در عراق نیز انبار موشکی و پایگاه نظامی دارد و به همین دلیل به دولت عراق اعتراض کرده است. بلافاصله مشاور امنیت ملی رئیس جمهور پیشین عراق در واکنش به شایعات مبنی بر احتمال حمله رژیم صهیونیستی به نیروهای الحشد الشعبی به بهانه وجود پایگاه‌های ایرانی گفت: ایران هیچگونه پایگاه، انبار تسلیحاتی و یا پادگانی در عراق ندارد.

همین که چرا مشاور امنیت ملی کنونی و یا هیچ مقامی از طرف دولت کنونی چنین تکذیبی را نکرده و آن مقام از دولت پیشین که روابط ویژه با جمهوری اسلامی داشته چنین اظهار نظری کرده، خود می تواند سئوال برانگیز شود. اگر یکی از فرماندهان سپاه یا ارتش در روزهای آینده اظهار نظری نکنند که تائید کننده ادعاهای امریکا باشد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: