ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سرمقاله روزنامه ایران

گردش مالی پولشویان

اسرار جنگی ج. اسلامی است؟

 
 
 
 
 

 

شاید اگر مقابله با تصویب لوایح 4 گانه فاتف و همچنین پالرمو ادامه یابد، کار بکشد به افشاگری هائی درباره غارت و پولشوئی و خارج کردن میلیاردها دلار ارز از ایران و نقش ویرانگر بنیادها و موسسات مالی که در اینصورت مردم برنده اصلی این مقابله و افشاگری خواهند بود، زیرا آگاهی آنها از جدال های حکومتی عمق پیدا می کند.

روزنامه ایران که روزنامه رسمی دولت است خطاب به امام جمعه تهران "صدیقی" که درنماز جمعه این هفته با تصویب فاتف و مالرمو مخالفت کرد در این زمینه نوشت:

چرا می ترسید از اینکه اسرار پولشویی ها فاش شود؟ کسانی که اطلاعات خود را از طریق بولتن‌نویسان به دست می‌آورند و بسیاری از اطلاعات آنها ساختگی و نادرست است و موجب وهن گوینده آنها می‌شود، چگونه به خود اجازه می‌دهند که اقدامات و سیاست‌های دولت را با تکیه بر این بولتن‌ها تحلیل و رد کنند؟

حجت الاسلام کاظم صدیقی میگوید که گوشت ۱۰۰ هزار تومانی نتیجه‌ برجام است. نرخ تورم امسال علی‌رغم تمامی سختی‌های پیش آمده هنوز به اندازه‌ تورم آخرین سال دولت مورد حمایت شما (احمدی نژاد) نشده است. بدمزگی ماجرا آنجاست که همزمان با انتقاد از دولت و گوشت مثلاً ۱۰۰ هزار تومانی اقرار می‌کنند که ما در جنگ اقتصادی هستیم. خب اگر جنگ اقتصادی را می‌پذیرید دیگر به چه چیزی معترض هستید؟ شما می فرمائید در شرایط جنگی اسرار خود را به دشمن نباید داد؟ منظور از اسرار گردش‌های مالی متقلبانه‌ برخی پولشویان در بانک‌های کشور است والا بر اثر تصویب و اجرای FATF اسرار خاصی به دشمنان و دیگران داده نمی‌شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: