ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با هاشمی طبا

سرنگونی روحانی یعنی

آجر از زیر پای نظام کشیدن!

 
 
 
 
 

مصطفی هاشمی طبا، وزیر صنایع در دولت موسوی و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت های هاشمی و خاتمی و نامزد دور دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگویی با «انتخاب» گفته است:

تاخیر در تصویب پالرمو توجیه ندارد اما برخی آقایان ظاهرا مهم نیست کشور در چه وضعیتی قرار دارد؛ فقط تلاش می‌کنند تا به مردم بگویند رای شان اشتباه ‏بوده است.

من واقعا نمی‌دانم چطور می‌شود که گروهی که اتفاقا تشخیص درستی از شرایط ندارند، آزادانه هرآنچه می‌خواهند ‏را عملی می‌کنند. تکرار می‌کنم، کشور وضعیت فوق العاده سختی دارد و عدم تصویب پالرمو می‌تواند تهدید‌ها و ‏تحدید‌ها را افزایش بدهد. درستش این است، باید به دولت و مجلس و سایر ارگان‌های رسمی و قانونی اعتماد ‏کنیم تا بلکه از این مرحله سخت عبور کنیم. ‌ای کاش تندر‌وها قرار را بر عقل گرایی بگذارند تا بیشتر از این به کشور و ‏آسایش مردم ضرر نزنند. ‏این قانون حتی اگر منفعتی نداشته باشد، حتما جلوی ضرر‌های زیادی را خواهد گرفت .

تلاش می‌کنند تا آقای روحانی را سرنگون کنند و مثلا به مردم بگویند که رای شان اشتباهی ‏بوده است. باید به آن‌ها گفت، با بدتر شدن شرایط، نه روحانی و نه هیچ کس دیگری سرنگون نمی‌شود و فقط این ‏مردم و البته نظام هست است که روز به روز شرایط بدتری را خواهند داشت. همه حرف شان این شده است که ‏مگر برجام چه کرد که با پالرمو هم مشکلات مان کمتر شود. یکی باید به این آقایان بگوید، اگر برجام بد بود چرا ‏رییس جمهوری آمریکا زیر قرارداد زد. به آن‌ها می‌گویم، تنهایی ترامپ را در پرونده توافق هسته‌ای ببینند تا بفهمند ‏که برجام برای کشور اتفاقی خوب بوده است. ‏


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: