ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 11 بهمن

نتیجه دهان به دهان شدن

سردار ضرغامی با روحانی

 
 
 
 
 

 

از روز گذشته خبرهائی گاه مختصر و گاه با آب و تاب درباره دهان به دهان شدن سردار ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما و مشاور کنونی فرمانده کل سپاه در امور فرهنگی منتشر شده است. نخست از سوی خبرگزاری فارس که وابسته به سپاه است این خبر با آب و تاب و با جهت گیری تضعیف روحانی درحد ایستادن ضرغامی در برابر او و شکستن سد منتشر شد و سپس خبرگزاری های اقماری سپاه و نهادهای امنیتی وابسته به سپاه و خواه نا خواه کیهان که سرمدار این جنجال هاست آن را منتشر کردند. بدنبال آنها دیگر رسانه های داخلی نیز این خبر را نه با آن آب و تاب خبرگزاری فارس و روزنامه کیهان، اما منتشر کردند. ماجرا ظاهرا اینگونه بود که ضرغامی که عضو مجمع مصلحت و عضو شورای فضای مجازی است درجلسه این شورا متعرض روحانی می شود که چرا درباره حجاب و فیلترینگ مواضعی را بیان کرده که مخالف اسلام و تصمیمات این شوراست! روحانی نیز به او می گوید که این حرف ها به شما مربوط نیست و چون ضرغامی پر روئی می کند روحانی می گوید از جلسه برو بیرون. ضرغامی میگوید نمی روم و روحانی خود جلسه را ترک می کند. نخست بینیم روحانی در جلسه مدیران وزارت ارتباطات چه گفته بود: «متأسفانه در مسئله حجاب، اول از زن شروع می‌کنیم، درحالی‌که قرآن ابتدا مرد را از نگاه هرز دور می‌کند، اما ما می‌رویم و به‌خاطر حجاب دختران و زنان را دستگیر می‌کنیم. همه آنچه درباره حجاب در قرآن آمده برای حمایت از زن است، اما به‌گونه‌ای رفتار شده که انگار باید چماقی بر سر زن باشد و این به‌خاطر آن است که مسئله حجاب را درست در جامعه تبیین نکردیم. در باره فیلترینگ هم اگر فیلتر کردید با فیلترشکن‌ها چه می‌کنید؟ در این یک سالی که تلگرام فیلتر شد، همه ضرر کردیم.»

ضرغامی را برای مخالفت با این نظر روحانی شیر کرده و انداخته بودند وسط که ظاهرا توی دهنی را خورد زیرا گفته می شود از بیت رهبری به او دستور(منع) داده شده که دیگر درجلسه شورای انقلاب فرهنگی و شورای فضای مجازی شرکت نکند.

سردار ضرغامی از مدتی پیش خود را آماده نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کرده است و ابتدا می خواست فرد مورد نظر خودش و فرمانده کل سپاه را دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کند که با دخالت بیت رهبری و پیام هائی که توسط منشی رهبر "وحید حقانی" به اعضای شورا داده شد، آن فرد رای نیآورد و اتفاقا فردی که مخالف نظرات آن فرد مورد نظر سپاه و ضرغامی بود رای آورد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: