ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی فرمانده سپاه و سخنرانی رهبر

چرا دلال ها و تجار

چشم به جمال و سخنان رهبر ندارند؟

 
 
 
 

 

فرمانده کل سپاه بمناسبت نزدیکی 22 بهمن رفته است استان هرمزگان و سری هم به شهرستان "رودان" زد و در آنجا سخنرانی کرده است. همین شهرستانی که دو عکس از فقر و بی آبی مردم آن را می بینید و نمایندگان هرمزگان در مجلس گفته اند که 60 در صد مردم رودان در فقر زندگی می کنند.

فرمانده سپاه پس از شرحی درباره دستآوردهای سترگ 40 ساله جمهوری اسلامی گفت:

" باید در مسیری که ولایت برای ما تعیین کرده است برویم. این انقلاب که در ایران شکل گرفته و در منطقه گسترش یافته است به برکت وجود ولایت فقیه و همراهی مردم بوده است و همه مردم چشمشان به رهبری است که چه فرمان و دستوری می‌فرمایند تا رهبری را همراهی کنند و این  حمایت از رهبری هیچگاه در طول تاریخ سابقه نداشته است."

اولا همیشه چشم بدست است مگر بعضی ها که چشمچران  هستند چشمشان به دست نباشد!

از این اشتباه لپی فرمانده سپاه که بگذریم می رسیم به اصل ادعای ایشان و با انتشار این بخش از سخنان رهبر در دیدار اخیرش با مردم قم از فرمانده سپاه باید پرسید چرا تجار و دلال ها چشمشان بدست و جمال رهبری و اجرای فرامین ایشان نیست؟

آقای خامنه ای در آن دیدار گفت:

«درون کشور افراد و جریاناتی هستند که منابع کشور را ظالمانه میبلعند، این دلال‌بازی‌ها و انحصارطلبی‌هایی که در زمینه‌ی مسائل مادی، در تجارت و غیره وجود دارد، مانع پیشرفت کشور است. ما تأکید میکنیم به تولید داخلی، فلان دلال وارداتچی چون برخلاف منافعش است می‌رود از طرق مختلف کارشکنی میکند، انسان میبیند به نتیجه نمیرسد. ۹۷/۱۰/۱»"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: