ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احمد خمینی هزینه سکوت شد

در سال آخر عمر آقای خمینی

چه کسانی نامه جعل کردند!

 
 
 
 
 

 

علی مطهری در «رودررو» موضوعی را مطرح کرد که تاکنون بارها از زبان و دهان این و آن افراد حکومتی مطرح شده ولی تاکنون هیچ کمیسیونی برای رسیدگی واقعی به آن تشکیل نشده است. این موضوع جعل نامه بنام آیت الله خمینی در سال آخر عمر وی است. نامه های که بموجب آن نهضت آزادی منحرف از اسلام اعلام شد، بدترین توهین ها به آیت الله منتظری شد، بنام نامه و فتوای آقای خمینی قتل عام فاشیستی زندانیان سیاسی سازمان داده شد و ...

مطهری دراین مصاحبه گفت که آن  نامه  ها نمی تواند به قلم و با اطلاع آقای خمینی باشد. قائم مقام موسسه نشر آثار آیت الله خمینی در رد این ادعای مطهری به سایت جماران گفت:

در کمال ناباوری برادر عزیز جناب آقای علی مطهری در مصاحبه‌ای تصریح کردند که در انتساب نامه معروف به نامه ٦ فروردین 67 متعلق به امام و خطاب به آیت الله منتظری و هم چنین در انتساب نامه امام درباره اعضای نهضت آزادی، شک دارند. بیان این مطلب که تا کنون در موارد بسیار توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام مورد تبیین قرار گرفته، آن هم از ناحیه نایب رییس مجلس بسیار جای تعجب و تأسف دارد. مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام به عنوان تنها مرجع رسمی برای تعیین اصالت مطالب مربوط به امام که با دستور و صلاحدید شخص امام به این عنوان تعیین شده است، بار دیگر اعلام می دارد که در انتساب این نامه ها به امام خمینی کوچکترین شبهه ای وجود ندارد و چنانکه تا کنون و در بیانیه های مفصل توضیح داده ایم، این دو مرقومه متعلق به بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (س) است و کمترین شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد. »

پس از انتشار این پاسخ علی مطهری درباره ادله و به خبرآنلاین  گفت:

اساسا آن نوع بیان شباهتی با ادبیات امام ( ره) ندارد. علاوه بر این خط امام هم مورد تشکیک است. به عبارت دیگر این تردید وجود دارد که آیا این دستخط امام هست یا خیر. لذا از این جهت  به نظر نمی‌رسد که نامه ۶۸/۱/۶ و ۶۸/۱/۸ هر دو از امام باشد به طوری که در یک‌ جا یک نفر را به قعر جهنم و در جای دیگر به آسمان برده‌اند. این‌ها با هم همخوانی ندارند . حداقل برای من قابل قبول نیست. به نظرم نامه نهضت آزادی هم همین‌طور است و من بعید می‌دانم که این نامه از امام باشد. به نظرم هم به لحاظ محتوایی و هم به جهت تطبیق دست‌خط این نامه نمی‌تواند منسوب به امام باشد. شاید برخی به دنبال حذف برخی گروه‌ها بودند به همین دلیل دست به چنین کاری زدند. البته این نظر شخصی من است و باید دید دیگران چه نظری دارند.  امام از فروردین 67 بدلیل بیماری د رجریان امور قرار نمی گرفتند!

(از جمله دلائل قتل احمد خمینی می تواند دفن صندوقچه اسرار بیت آیت الله خمینی در همین دوران و روشن نشدن واقعیاتی باشد که در سال پایانی عمر وی روی داد. عکس احتمالا از معدود عکسهای احمد خمینی پس از فوت آیت  الله خمینی و پیش از قربانی شدنش بدلیل اطلاعات وسیعی که داشت است. پیک نت)                           


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: