منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 بهمن ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار استان ها و شهرستان ها

 

آیت الله جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان که از سفر چند روزه به انگلستان بازگشته، دیروز مژده داد که در لندن خیابان گردی کرده و به چشم خودش دیده که در بعضی از خیابان های لندن تعداد با حجاب ها بیشتر از بی حجاب هاست و در هر خیابان یک مسجد وجود داشت. ضمنا در انگلستان 4 میلیون مسلمان زندگی می کنند.

مدارس بسیاری برای دانش آموزان پسر و دختر به شیوه اسلامی تأسیس شده و کالج هایی راه اندازی شده که دانشجویان مسلمان می توانند در آن تحصیل کنند؛ همچنین به ما بشارت دادند که حوزه علمیه هر مدرکی بدهد، دولت انگلستان آن را تأیید و امضا می کند .

آقای جزایری گویا برای درمان پا دردش به انگلستان رفته بود و یا برای پا دردش به بیمارستان و یا کلینیک پزشکی هم مراجعه کرده است. این خیابان گردی با پا دردی که دارد چگونه ممکن شده؟ آن 4 میلیون مسلمانی که در انگلستان زندگی می کنند و بر خلاف ایران که هر خارجی متهم به جاسوسی است مگر خلافش ثابت شود- چه تعدادش اهل تشیع هستند که انگلستان مدرک حوزه علمیه قم را برای تدریس در دانشگاه مسلمانان قبول می کند؟ ضمنا ایشان به دعوت چه ارگان و نهادی به انگلستان دعوت شده بود؟ شیخ خزعل حاکم انگلیسی خوزستان که سرهنگ زاهدی (سپهبد بعد از کودتای 28 مرداد) بدستور رضا شاه او را روی کشتی مخصوصش در خرمشهر ملاقات کرد و  فریبش داده تا برای دیدار و مذاکره با شاه به تهران بیاید و وقتی آمد زندانی شد هم وقتی می خواست به انگلستان سفر کند باید دعوت می شد!

با ادعائی که آیت الله جزایری درباره قبول مدرک حوزه در انگلستان کرده، حالا لابد بزودی صف آیت الله ها پشت در سفارت انگلستان برای رفتن و گرفتن تائیدیه مدرک تشکیل می شود. حیف که پادرد آیت الله شیخ محمد یزدی رئیس حکومتی حوزه علمیه قم خیلی بیشتر از پا درد آیت الله جزایری است و جز با ویلچر قادر به جابجائی نیست والا با ادعای ریاست دانشگاه سری به انگلستان می زد و یا آیت الله جنتی اگر بیم از پرواز و سکته نداشت حتما یک سری میرفت انگلستان. ضمنا آیت الله مصباح یزدی هم معلوم نیست در سفرهائی که به کانادا می کند توانسته مدرک حوزه ای خودش را در آنجا به تائید برساند!!

 

دستگیری سه تن از عوامل حادثه زاهدان

http://etedaal.ir/fa/news/218512/

آیت اله جزایری:انگلیس مدارک حوزه علمیه را قبول می کند

http://aftabnews.ir/fa/news/575438/

اعتصاب آیت الله جعفری حصارلو

http://aftabnews.ir/fa/news/575536/

بازار هند در هرمزگان

http://etedaal.ir/fa/news/218477/

45 روز شکنجه برای 400 میلیون تومان

http://aftabnews.ir/fa/news/575510


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: