ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نماینده سراوان و گمرک تهران

خیز مجلس برای حمایت

از نماینده فحاش خاتمه یافت

 
 
 
 

 

خیزی که مجلس برای برخورد با مامور گمرک و یکی از مراجعه کنندگان به گمرک با نماینده فحاش مجلس برداشته بود با افشای فیلم صحنه فحاشی نماینده و مراجعه نماینده سراوان برای ترخیص یک اتومبیل وارداتی با رانت مجلس در نطفه خفه شد. روز گذشته اعلام شد که  پس از جلسه غیر علنی مجلس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ، به این ماجرا ورود کرده و اعلام کرد:

این هیئت که مسئول مستقیم رسیدگی به رفتار و اظهارات نمایندگان است به موضوع ورود کرد و فیلم کامل گمرک از ابتدا تا انتهای ماجرا مورد بررسی قرار گرفت. کارمند گمرک می‌بایست چند کار را به طور همزمان انجام دهد و به همین دلیل فرصتی برای پیگیری کار نماینده نداشته است، حتی ریموت کنترل خودروی آقای دُرازهی در اختیار کارمند گمرک بوده که تصویر او نیز در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده، دیده می‌شود. همین مسئله موجب درگیری لفظی بین نماینده و کارمند گمرک می‌شود؛ آن شخصی هم که از ماجرا فیلمبرداری کرده یکی از ترخیص‌کنندگان بوده و پس از اینکه متوجه می‌شود، یک نماینده مجلس در محل حضور دارد، اقدام به فیلمبرداری می‌کند، او اصلا کارمند گمرک نبوده است.

در این جلسه هیچ کس برخورد و درگیری‌های لفظی بین دو طرف را تأیید نکرد و پرونده نماینده سراوان در مجلس در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خاتمه یافت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: