منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 3 دی ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

اعدام باقری درمنی بعنوان سلطان قیر نیز مانند موارد مشابه به سئوالات و ابهامات همراه شد. او از مرداد 93 در زندان بود و چند روز پیش اعدام شد. وقتی اعدام شد دو سال از  40 سالگی اش گذشته بود، یعنی سی و چند سال داشت که دستگیر شد و اگر فقط طی 5 سال هم توانسته باشد به رهبری یک مافیا برسد، نشان میدهد در چه سن و سال کمی توانست در جمهوری اسلامی تبدیل به سلطان شود. آیا فردی هر اندازه  هم باهوش باشد میتواند بدون داشتن پشتوانه ای محکم در نظام سلطان شود؟ میزان تحصیلاتش یا اعلام نشده و یا ما نتوانستیم پیدا کنیم. در کدام کشور جهان مگر در روسیه پس از فروپاشی شوروی و یا در جزایر تبهکاران مواد مخدر در امریکای لاتین جوانی با این سن و سال می تواند در پیوند با حکومت سلطان شود؟

او متولد ۱۳۴۸ بود و طبق اطلاعاتی که دادستانی و قوه قضاییه در اختیار رسانه‌ها قرار داد، وی دارای پرونده‌های قضایی گوناگون در زمینه قاچاق کالا و پولشویی با ارزش نجومی و پرونده‌های معوقات بازپرداخت وام‌های بانکی و قاچاق شمش طلا از سال ۸۳ به بعد بود که همه اینها باز می گردد به دوران طلائی احمدی نژاد برای این نوع افراد و مافیاهای وابسته به سپاه و دولت و نظام. مثل بابک زنجانی. او را اعدام نکردند تا حامیانش در نظام نفسی به آرامی تازه کنند؟

قوه قضائیه گفته که باقری درمنی رهبری مافیائی را داشت که یک مجموعه شرکت‌های شش‌گانه را مدیریت می‌کرد و همیشه تائید ضمنانت نامه های بانکی را در اختیار داشت. چه کسانی و چه نهادهائی ضمانت نامه های او را تائید می کردند؟

 

یک متر آپارتمان 75 میلیون تومان

http://www.entekhab.ir/fa/news/448160/

روس‌ها سوپرجت سوخو ۱۰۰ را برای ایران آماده کردند

https://fararu.com/fa/news/384758

بازار دست ‌دوم

https://fararu.com/fa/news/383871/

150 میلیارد دلار از ذخائر ارزی کشور غیب شده

http://www.ghanoondaily.ir/fa/news/detail/92035/

حیف و میل بیت المال در دوران قالیباف

http://etedaal.ir/fa/news/215212/

تجمع کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان

http://aftabnews.ir/fa/news/564045/

وضع 50 درصد هواپیماهای کشور

http://www.ghanoondaily.ir/fa/news/detail/92025/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 دی

 
 

اشتراک گذاری: