ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آیت الله فاضل لنکرانی

میرسد روزی که دیگر

 فیلترینگ ممکن نخواهد بود!

 
 
 
 

 

روحانی و آیت الله واقع بین در حوزه علمیه قم کم نیستند اما آقای خامنه ای حاضر نیست امور را بدست آنها بسپارد و انتصابات را از این دست می گیرد و به دست دیگری میدهد که هر دو دست از آن خودش است. از جمله اعلام انتصاب روز گذشته جانشین آیت الله شاهرودی، یعنی رئیس قوه قضائیه را جانشین او در مجمع مصلحت نظام کرد. نام احمد جنتی به یک مضحکه تبدیل شده اما آقای خامنه ای دست از او نمی کشد. بیسواد ترین و اغلب پیرترین و بی خبرترین و چاپلوس ترین امام جمعه ها با حکم او نماز جمعه می خوانند. بخوانید نظر آیت الله فاضل لنکرانی را درباره فیلترینگ تلگرام که در دیدار با معاون وزیر ارتباطات مطرح شده:

امروز با توجه به پیشرفت های افسار گسیخته تکنولوژی و فناوری های نوین برخورد منفی با فضای مجازی و بستن اینترنت یا فیلتر تلگرام اقدام مطلوبی نیست.

دنیا در این جهت تکامل پیدا می‌کند و به حدی خواهد رسید و شاید هم رسیده باشد که اصلاً قدرت فیلتر کردن نداشته باشیم! آن وقت باید چکار کنیم؟ یا در مورد ماهواره به حدّی برسد که نیاز به دیش نباشد، آن وقت باید چه فکری کنیم؟‌ مسدود کردن، راه درستی نیست در عین اینکه مراقبت و حساسیت هم باید باشد، مثل این است که والدین فرزند خود را در خانه محبوس کرده و درب خانه را ببندد و بگوید از خانه نباید بیرون بروی! در این صورت همه معادلات فکری و روحی فرزند به هم می‌خورد و آن روزی هم که شما درب خانه را باز کرده و بخواهید بیرون برود به درد اجتماع نمی‌خورد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 دی

 
 

اشتراک گذاری: