ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام سال نو پوتین خطاب به مردم روسیه

پیامی سراپا میهن دوستی

و دعوت به وحدت ملی

 
 
 
 

 

هم میهنان محترم و دوستان گرامی،

 

زمان ما را به سال جدید 2019 نزدیک میکند. ماه دسامبرِ پُر تلاشی را که کارهای لازم الاجرا را باید به انجام میرساندیم ، پشت سر گذاشتیم.

برنامۀ سال آینده را تدقیق کرده و البته آمادۀ جشن های سال نو شدیم و اکنون با امید و اضطراب در انتظار آغاز سال نو میباشیم. شاهد نگاه غرورانگیز کودکان و شادی والدین و پدر بزرگها و مادربزرگها در حالیکه تمام خانواده در کنار هم جمع شده اند هستیم

قلبها پُر از شور و احساس و توجه هستند و اینچنین به "جادوی سال نو" پی می بریم که سازندۀ آن طبع بلند و روح بزرگ ماست. یعنی همان عاملی که لازمۀ هر جشن و اقدامی برای یاری به  انسانهای تنها و بیماران است. اندوه و تنهائی دیگران تنهائی و اندوه ماست

دوستان عزیز،

هر فردی در این لحظه خواست ها و آرزوهای خویش را دارد، اما مهمترین آنها همانا تندرستی و سلامتی، تفاهم خانوادگی و شادی کودکان و رسیدن به آرزوهای درونی است.

همچون زمان کودکی، شب سال نو آرزوهایی در دلها هم ما نهفته است و میدانیم که موفقیت برای فرد و خانواده و میهن عزیز با تلاشِ مستمرِ شخص در چارچوب تلاش های مشترک است.

مسائل نه چندان سادۀ اقتصادی، علمی ، تکنواوژیکی ، خدمات پزشکی ، آموزشی و فرهنگی را پیش رو داریم که باید حل شوند و مهم آن است که قدم به قدم رفاه و آسایش و سطح زندگی شهروندان روسیه ممکن شود و تحقق آنها لمس شود. این مهم تنها با همکاری مشترک و همه جانبۀ ما امکان پذیر است. برای تحقق این آرزوها و خواست ها، نباید در انتظار دستی جز دستهای خود ما باشیم. یگانگی در عمل و شانه به شانه هم ناگزیر است. بگذار دوستی و آن انگیزه ای که هم اکنون ما را به وحدت رسانده ،در رسیدن به اهداف ما را یاری کند !

دوستان عزیز،

تنها چند ثانیه با سال نو2019 فاصله داریم .

بیایید برای نزدیکان خود بهترین ها را آرزو کنیم ، بیایید گرمترین و پُر مهرترین کلماتمان را به عزیزانمان هدیه کنیم . سپاسگزار والدینمان باشیم و کودکانمان را با مهر،گرم در آغوش بگیریم  و قلبهایمان را بروی هم بگشاییم، چرا که وقتی میلیونها نفر دلهای خود را با چنین احساساتِ پاکی بیارایند ، دنیا از عشق و اعتماد سرشار میشود.

از صمیم قلب برای شما خوشوقتی و برای میهنمان، روسیۀ عزیز شکوفایی و موفقیت آرزو دارم .

 

سال نو 2019 را بر شما مبارک باد.

متن پیام به زبان روسی در لینک زیر:

متن این پیام از زبان روسی توسط همکار ما "ایرج گلفام" به فارسی برگردانده شده است.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HSWV94Zbu7s&fbclid=IwAR2wCzofEPJl66KPXuAIzygEBOpYWP0tdirFGeQiTDbMHaBCoNMlBevolHI


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 دی

 
 

اشتراک گذاری: