منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 دی ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

 
سردار نقدی سال ها پیش از انقلاب 57 همراه با خانواده اش از عراق اخراج شد و بعد از انقلاب وارد دار و دسته های مسلح حکومتی شد و حالا از جنجال آفرین ترین نظامی های بسیج است که البته دستی هم در شکنجه دارد. از جمله شکنجه شهرداران نواحی تهران در جریان توطئه برکناری غلامحسین کرباسچی از شهرداری تهران. معروف است که در خیابان بهار زیر زمینی برای شکنجه داشت و شهرداران نواحی را آنجا برد و شکنجه کرد تا بگویند کرباسچی به آنها زمین داده است!! البته بعدها این مسائل در مجلس ششم مطرح شد و نقدی سخت در تله افتاد اما از پشت صحنه حمایتش کردند. فرمانده بسیج شد اما در دفترش رد پای تماس هائی با اسرائیل پیدا کردند و از فرماندهی کنارش گذاشتند و حالا شده معاون فرهنگی سپاه است.

حرف های مفت زیاد می زند اما چون عقل و شعور کافی ندارد گاهی از دهانش چیزهائی بیرون می پرد که دردسر ساز می شود برای حکومت. از جمله روز گذشته در همایش راویان انقلاب و دفاع مقدس گفت:« امروز انقلاب به سطحی رسیده که اگر مردم تصمیم بگیرند، می‌توانند دولت را هم عوض کنند.»

از صدر تا ذیل حکومتیان میدانند که اگر شرایطی فراهم باشد که مردم بتوانند کسی را برکنار کنند، این برکناری شامل دولت نمی شود بلکه گریبان رهبر را می گیرد که به مردم تحمیل شده است. مردم در همین آخرین انتخابات مجلس خبرگان تصمیم گرفتند و مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی را از مجلس خبرگان انداختند بیرون و باز رهبر آنها را مقام و منصب داد و ردیف بودجه هم در بودجه دولتی برایشان در نظر گرفت و به دولت تحمیل کرد. مردم اگر بتوانند و شرایط فراهم باشد میدانند چه کسانی را باید برکنار کنند. دولت که خود به خود چون انتخابی است و دوره اش معلوم (4 سال) رفتنی است، آن که بدون رای حاکم است را مردم بیرون می کنند. همین است که می گوئیم نقدی گاهی حرف هائی می زند که دردسر برای حامیانش درست می کند.

 

 

سرقت از خط لوله اصلی پالایشگاه نفتی "شهرری"

http://www.asriran.com/fa/news/648545/

بالاترین آمار طلاق مربوط به کدام استانهاست؟

http://www.entekhab.ir/fa/news/451677

حاشیه‌نشینی در چابهار / تصاویر

https://fararu.com/fa/news/386119

حمله شبانه به مدافع حقوق حیوانات در تبریز

https://www.isna.ir/news/97101809881

احمد توکلی: فساد نظام را تهدید می کند

http://aftabnews.ir/fa/news/567381/

سردار نقدی: مردم تصمیم بگیرند می توانند دولت را عوض کنند

http://aftabnews.ir/fa/news/567427/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 دی

 
 

اشتراک گذاری: