ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه منسوب به ترامپ برای خامنه ای با پیشنهاد برگزاری همه پرسی

شلیک ترامپ

به پاشنه آشیل در ج. اسلامی

 
 
 
 
 

نامه ای منسوب به ترامپ، خطاب به علی خامنه ای از روز گذشته در شبکه اجتماعی می چرخد. گویا کاخ سفید ترجمه فارسی این نامه را منتشر کرده است اما هنوز از صحت آن با اطلاع نیستیم. ترامپ گویا دراین نامه، پاشنه آشیل نظام و شخص آقای خامنه ای را هدف گرفته و به او توصیه کرده، در یک نظرسنجی انتخاباتی با نظارت سازمان ملل، خود را به رای مردم ایران بگذارد. او مدعی شده که در این نظرسنجی انتخاباتی بیش از 5 در صد مردم ایران به وی رای نخواهند داد و اگر نتیجه خلاف این بود، دستور می دهد همه تحریم ها علیه ایران لغو شود.

این نامه ظاهرا پاسخی است به آخرین سخنرانی آقای خامنه ای در این هفته  که ترامپ را به دلیل وعده هائی که برای سرنگونی رژیم ایران داده بود مسخره کرد.

در این نامه آمده است:امریکا مجبور است برای جلوگیری از کشتار جمعی از دستیابی شما به بمب اتم جلوگیری کند. اگر شما توانمندی آمریکا و روسیه یا اسراییل را داشتید، با مردم دنیا چه میکردید؟

اروپا با ثروت رایگان شما تن به خاموشی داده است. شما با خانواده و منسوبانتان جمعا شاید ۵ درصد مردم ایران هم نباشید . اگر حرفم را خلاف واقع میدانید در یک انتخابات آزاد با نظارت سازمان ملل این را به اثبات برسانید. اگر چنانچه بیش از ۵ درصد مردم ایران به شما و منسوبانتان رای اعتماد دادند، من سخنانم را پس میگیرم و دستور خواهم داد که همه تحریمها بر علیه حکومت شما برداشته شود .

شما اموال مردم ایران را خرج تسلیحاتی میکنید که تکنولوژی آنرا امریکا ۴۰ سال پیش از رده خارج کرده است و دیدید که هواپیماهای اسراییلی هزاران موشکی که شما در سوریه انبار کرده بودیدرا  ظرف یکساعت نابود کردند. این واقعیات را به ملت خود بگوئید.من شخصا مایلم منسوبین شما را از کشورم بیرون کنم و میل دارم ثروت‌هایی که با خود به اینجا آورده اند  را افشا کنم، اما کشور من قانونمند و متعهد است و قانون این اجازه را به رئیس جمهور نمی دهد. من مانند گذشتگان خود که در راس قدرت بودند  نیستم و آمریکای جدید را برایتان ترسیم نمودم .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: