ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 25 دیماه

از شورش مردم

در 160 شهر ایران یکسال گذشت

 
 
 
 
 

 

شورش دیماه سال گذشته یکساله شده است. شاید در نهانخانه حکومت گروه ها و ارگان هائی آن شورش و زمینه های آن و همچنین نقش خوش خیالی خطرناک علم الهدا امام جمعه مشهد و تیم دولت سایه که در مشهد مستقر است را در آن شورش بررسی همه جانبه کرده و گزارشی نیز تهیه کرده و دراختیار سران نظام هم گذاشته باشد، اما تاکنون در این زمینه واقعیات را به مردم نگفته اند. رسما نگفته اند اما بتدریج برخی افراد صاحب اطلاع در مصاحبه هائی که بمناسبت یکسالگی شورش دیماه گذشته کرده اند  در این باره دهان گشوده اند. از جمله علی ربیعی وزیر کار سابق دولت روحانی که در گذشته از معاونان وزارت اطلاعات نیز بود و یا حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور که او هم در گذشته معمم و روحانی بوده اما فعلا از آن لباس در آمده است.

علی ربیعی که در جریان قتل های زنجیره ای عضو تیم محمد خاتمی برای بررسی آن قتل ها بود و گفته می شود گزارش دقیقی از آن ماجرا تهیه کرده و صاحب دقیق ترین اطلاعات درباره آن قتل هاست، همین هفته در یک مصاحبه گفته است که شورش دیماه گذشته نه در یکصد شهر، بلکه در 160 شهر روی داده بود. شورشی که 7 دیماه سال گذشته علم الهدا با قصد کودتا علیه دولت روحانی در مشهد سازمان داد اما پس از دو روز تبدیل شد به شورشی سراسری علیه کل نظام و به همین دلیل گوش علم الهدا را هم تا حدودی کشیدند!

حسام الدین آشنا نیز گفته است: امکان تکرار آن شورش وجود دارد؛ چون علل آن برطرف نشده و صرفاً زمینه‌های نزدیک آن برطرف شده است.

اگر نظام شاه قابل اصلاح بود، انقلاب نمی‌شد و می‌توانست باقی بماند. در واقع هر نظامی که قابل اصلاح نباشد، نمی‌تواند بماند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 دی ماه

 
 

اشتراک گذاری: