ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیش از 8 هزار

یک سپاه "امام زاده"

در ایران زیر خاک است!

 
 
 
 

 

درجمهوری اسلامی، امام زاده ها گوئی زاد و ولد کرده اند زیرا شمار آنها رسیده است به 8 هزار و 167 امام زاده. نقشه ای که از مقر امام زاده ها منتشر شده نشان میدهد که بیشترین امام زاده های کشف شده در منطقه سر سبز و آباد مازندران زندگی می کرده اند. حتی بیشتر از خراسان که امام رضا در آنجا حاکم بوده است. کمترین امام زاده ها نیز در سیستان و بلوچستان کشف شده اند. یعنی در فقیرترین و نا آباد ترین منطقه ایران.

کشف امام زاده و درست کردن مقبره برای آنها و تبدیل این مقبره ها به یک منبع در آمد برای متولی ها و سازمان امام زاده ها هنوز ادامه دارد گرچه حتی در مجلس هم گفته اند جلوی این کاسبی و دکان باز کردن را باید گرفت!

برای امام زاده یک بانک جامع هم درست شده که آمار فوق از این بانک گرفته شده است. شاید حساب پس انداز داشته باشند که ما خبر نداریم اما به اسم آنها موسسه اعتباری زیاد درست شده است. همان موسساتی که میلیاردها تومان پول مردم را بالا کشیدند و دولت مجبور شد خسارت مردم را از جیب عموم مردم ایران پرداخت کند. در هیچ شجره نامه ای که برای این 8 هزار و 167 امام زاده ای که کشف شده اند نوشته نشده که آنها شغلشان چی بوده و از کدام منبع امرار معاش می کرده اند و اصل ونسبشان ایرانی بوده یا عرب؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 دی

 
 

اشتراک گذاری: