ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مدیرکل بانک مرکزی عوض شد اما

20 میلیارد دلار را

صادرکنندگان بر نمی گردانند

 
 
 
 

 

کابینه روحانی ترمیم شد و وزرای جدید جانشین وزرای استیضاح شده و برکنار شده و یا کناره گرفته و یا استعفاء داده شدند، اما مشکل مخالفان دولت با این نوع اقدامات خاتمه نمی یابد چرا که موضوع اصلی بازاریان "پول است و نه جان  که آسان بتوان داد." بیشترین فشار روی رئیس کل بانک مرکزی که باید برود و رفت و روحانی هم او را مشاور اقتصادی خودش کرد و گفت که بزرگترین خدمت تاریخی او گرفتن مچ دست صاحبان بنیادهای بزرگ مالی و موسسات اقتصادی بود. به همین دلیل هم با او سر سازش نداشتند زیرا مچ دستشان را گرفته بود.

حالا رئیس کل رفته، اما مشکل بر جای خود باقی است. یعنی مخالفان و کارشکنان پول را نمیدهند. بخوانید سخنان رئیس کل جدید بانک مرکزی را:

ما از صادرکنندگان راضی نیستیم. این گروه به وظیفه‌ای که داشتند عمل نکرده و ارزی که باید برمی‌گرداندند را نیاوردند. آمار مستند داریم، خیلی از صادرکنندگان ارز ۶-۵ هزار تومانی گرفتند ولی ارزشان را نیاوردند. آنها ۲۵۰ صادرکننده هستند.  در ۷ماهه اخیر، ۲۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتیم که از این رقم کمتر از ۷ میلیارد دلار آن به سامانه نیما بازگشته است در حالی که بر اساس قانون همه این رقم باید به کشور بازمی‌گشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: