ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

16 آذر در دانشگاه نه در حسینیه بیت رهبری

دعوت دانشجویان اصولگرا

از رهبر برای پاسخگوئی!

 
 
 
 

شاید خیلی ها برایشان این سئوال مطرح باشد که چرا این همه انتقاد از دولت های بعد از جنگ و بویژه سه رئیس جمهور، یعنی خاتمی و احمدی نژاد و روحانی در زمانی که آقای خامنه ای رئیس جمهور بود متوجه او نبود و یا حتی شامل حال هاشمی هم در 4 سال اول ریاست جمهوری اش نبود.

پاسخ را باید از دل 4 سال دوم ریاست جمهوری هاشمی بیرون کشید. یعنی تا آن زمان مردم اصلا نمی دانستند کی به کی است و ضمنا گروهبندی هائی که بسرعت در اطراف و در دل رژیم شکل می گرفتند برای قبضه سه قوه خیز برنداشته بودند. حتی برای لحظه ای نباید تردید کرد که مثلا اگر آقای خامنه ای بجای هاشمی رئیس جمهور شده بود و یا در سالهای بعد رئیس جمهور شده بود، تنش ها و جنجال ها تا حد بدترین توهین ها به شخص او را داشتیم. گریز آقای خامنه ای از پاسخگوئی و سیاست تحمیل نظرات در پشت صحنه به سه قوه و بویژه به رئیس قوه مجریه و در روی صحنه نقش منتقد و اپوزیسیون را بازی کردن، تا حالا چتر حفاظ او بوده و از شعارهای مستقیم مردم جان به لب رسیده علیه او در امانش نگه داشته است. البته نه کاملا، زیرا در چند شورش اخیر علیه شخص او هم مردم شعار دادند.

حالا یک تشکل دانشجویی اصولگرا از ایشان دعوت کرد بمناسبت روز دانشجو (16 آذر) و در چهلمین سالگرد انقلاب به دانشگاه تهران رفته و به سوالات دانشجویان درباره عملکرد نهادهای تحت مدیریت خود پاسخ بدهد. این دعوتنامه را هم منتشر کرده ایم!
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 آذر

 

اشتراک گذاری: