ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خشت روی خشت بند نیست

مردم و مملکت میان طنابی

که از دو سو کشیده می شود!

 
 
 
 

 

حکومت در ایران شده طنابی که دور کمر ملت بسته اند و از دو طرف، دو جریان حکومتی و مخالف یکدیگر آن را می کشند. روز گذشته روحانی در آستانه اجلاس جی 20 که در آن هیات عربستان به سرپرستی ولیعهد این کشور در آن شرکت می کند و شانس آغاز مذاکرات ایران و عربستان برای حل اختلافات وجود دارد، عملا در سخنرانی خود در اجلاس وحدت اسلامی از عربستان دعوت به گفتگو کرد. او گفت که ما حاضریم امنیت شما (عربستان) را مجانی برعهده بگیریم و نیازی به امریکا نیست که با توهین به شما مدعی حمایت از شما در برابر ما بشود.

تا اینجا، یک اقدام خوب دیپلماتیک انجام شده اما بلافاصله روزنامه ارگان اتاق بازرگانی "دنیای اقتصاد" نیمی از جمله روحانی خطاب به عربستان را گرفته و آن را با تعبیر کنایه های روحانی به عربستان منتشر کرده است.

حق با سرمقاله نویس روزنامه جمهوری اسلامی است که دیروز با اشاره به همین بلبشوی حاکم در جمهوری اسلامی، درعین دادن شعار وحدت اسلامی و کنفرانسی که در همین مورد در تهران تشکیل شده نوشت:

« در ۴۰ سالگی انقلاب مردم می گویند دوران شعار دادن به پایان رسیده و اینکه حتی ائمه جمعه شعار ضرورت وحدت بدهند و بر این و آن بتازند و یا اینکه با هزینه کردن امکانات، کنفرانس وحدت و سخنرانی ها و شعارهای تکراری بی پشتوانه اکتفا کنیم، مشکلی از کشور حل نمی شود....»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 آذر

 
 

اشتراک گذاری: