ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 11 آذر

شاهزادگانی که خواهان

سرنگونی بن سلمان شده اند

 
 
 
 

 

اخبار مربوط به قتل خاشقچی، روزنامه نگار سعودی مقیم امریکا فروکش کرده است و جای خود را به اخبار طرفداران سرنگونی ولیعهد اصلاح طلب عربستان "بن سلمان" که رسانه های غربی او را همچنان قاتل خاشقچی معرفی می کنند میدهد. جدالی در میان شاهزادگان عربستان که در نوع خود ثروتمندترین مردان جهان هستند و بزرگترین بانکهای جهان و ازجمله انگلستان روی شاخ سپرده های آنها می گردد، برای از قدرت به زیر کشیدن بن سلمان و نشستن بر صندلی او در جریان است که روز گذشته یک نمونه آن در توئیتر شاهزاده "خالد بن فرحان" منتشر شد. این شاهزاده که  از عربستان گریخته و در آلمان ساکن است در توئیت خود نوشته است:

«از همه آنانی که به وطن، دین و هویت عربی خود تعصب و غیرت دارند می‌خواهم با ما در کمپین امت حرمین شریفین جهت براندازی خائن خونریز، محمد بن سلمان، همراه شوند تا بتوان به فقر، بیکاری، استبداد، بحران مسکن و بسیاری از مشکلات دیگر که بن سلمان به وجود آورده پایان دهیم!»

گوئی درعربستان تا دو سال پیش نه بحران مسکن و بیکاری و نه بحران آزادی و ظلم و نه فقر وجود داشته و دراین مجموعه ای که او ذکر کرده شاهزادگان دخیل نبوده اند!

همین نمونه ها کافی نیست که اندکی تردید کنیم در باره اخبار قتل خاشقچی و از همان لحظه اول، متهم شدن بن سلمان به دست داشتن در این قتل؟ و سکوت رسانه ای در باره فعالیت های دیگری که خاشقچی غیر از فعالیت های روزنامه نگاری داشته است؟ آیا خاشقچی در تارعنکوبتی مناسباتی که با اخوان المسلمین منطقه، با شبکه القاعده تا حد رفتن به مخفیگاه اسامه بن لادن و مصاحبه با او و ارتباط های پنهان دیگری که داشت گرفتار نیآمد؟ آن زنی که مثلا می خواست همسر او شود و تا جلوی در کنسولگری عربستان در استانبول او را بدرقه کرد و لحظات گفتگوی او درسفارت را ضبط کرد و حتی گویا فیلم هنگام بازجوئی او در کنسولگری را دارد و حالا تحت امنیت و حفاظت جانی دولت ترکیه است دراین ماجرا دخیل نبوده؟ شاهزادگان عربستان دراین ماجرا نقش نداشتند؟ دهها سئوال بی جواب در کنار متهم شدن بن سلمان به قتل از همان لحظه اول افشای فوری خبر قتل خاشقچی مقابل ما و شماست!

شرح عکس این مطلب که پیشتر در شماره  19 آبان منتشر کرده ایم را در لینک زیر بخوانید:

http://www.pyknet.net/1397/05aban/19/page/khashogh.htm


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 آذر

 
 

اشتراک گذاری: