ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 12 آذر

دانه های تسبیح، اینگونه در

ج. اسلامی به نخ کشیده شده اند

 
 
 
 

 

کافی است چند روز با دقت همه خبرهای جنجال ساز مملکت را دنبال کنید تا متوجه شوید دانه های تسبیح یکصد دانه شاه مقصود مخالف اصلاحات چگونه به نخ شده اند. از ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی تا اکنون همین تسبیح یکصد دانه چه در پشت صحنه و چه در جلوی صحنه (از جمله دردوران ریاست جمهوری احمدی نژاد) عمل کرده است. از قتل و قتل زنجیره ای و اعدام و حریق و تخریب گرفته تا سلطه بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی. نیاز نیست اخبار 40 سال گذشته را مرور کنید، به همین چند خبری که در ادامه برایتان می نویسیم توجه کنید:

علم الهدا امام جمعه مشهد که پس از شکست دامادش ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و ناممکن شدن نشستن او بر تخت ولایت، حالا صابون جانشینی رهبر را به خود به دل خویش زده، همین جمعه در خطبه های نماز جمعه اش گفت اروپائی ها دارند فریبمان می دهند. باید زد زیر کاسه برجام و معطل اروپائی ها نشد و تولید اتمی را شروع کرد! نوعی اشاره به تولید کلاهک اتمی که برخی فرماندهان سپاه نیز خواب طلائی آن را دیده اند.

بلافاصله، روز شنبه روزنامه کیهان همین خط را از زاویه دیگری دنبال کرد و نوشت "می توانیم در اروپا آشوب به پا کنیم!" که هدف از این جمله تحریک اروپائی ها بود. یعنی اروپائی ها را تحریک کرد تا همان نتیجه ای بدست بیاید که علم الهدا گفت. هر دو به کمک هم، داخل و خارج را تحریک کردند.

«یک روز پس از این خبر روزنامه کیهان و آن خطبه نماز جمعه علم الهدا، حاج آقا نبی حبیبی دبیرکل حزب بازار مصاحبه کرده و گفت: 7 ماه می‌گذرد و از برجام اروپایی هم خبر مثبتی نیست. برجام اروپایی هم بی فایده است دولت فرصت‌ها را از دست ندهد. پاسخ‌های اخیر آقای رئیس‌جمهور و وزارت امور خارجه به رجزخوانی ترامپ و بولتون خیلی بهتر از گذشته است؛اما  پاسخگویی به آنها با ادبیاتی باید صورت گیرد که شایسته ملت بزرگ ایران است.» یعنی همان ادبیاتی که کیهان درباره اروپائی ها توصیه کرده است. یعنی هم اروپائی ها را از دست بدهیم و با از دست دادن و تحریک آنها عملا خود را از حمایت چین و روسیه هم محروم کنیم و هم امریکا را بیشتر تحریک کنیم. اینها چه می خواهند از جان ملت ایران و مملکت؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 آذر

 
 

اشتراک گذاری: