ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات

فساد و دو روئی آغاز شد

با نماز برای استخدام و پست

 
 
 
 

 

۱ - شرق

 

 - رابطه بازاری ترین حزب ایران با احزاب کمونیست از زبان حبیبی دبیر کل مؤتلفه؛ این در حالی است که در دهه ۶۰ مؤتلفه، جناح چپ را به علت حمایت از اقتصاد دولتی، متهم به دنباله روی از ایده های کمونیستی می کرد.

دبیر کل مؤتلفه گفت: «اگر قرار باشد خودمان را در مراودات بین المللی محدود به احزاب شیعه کنیم، فقط باید با حزب الله لبنان ارتباط داشته باشیم.» وی افزود: «مراودات ما با حزب کمونیست چین، مطلقا ارتباطی با موقعیت آقای عسگراولادی در اتاق بازرگانی ندارد.

 

 ۲ - ایران (ارگان دولت)

 

 - عضو هیأت رییسه مجلس: «مخالفان CFT در مجلس ناکام ماندند. لابی های گسترده آنها با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نیز بی اثر خواهد بود.»

 

 ۳ - اعتماد

 

 - روحانی : با امریکا هم مذاکره می کنیم، همانطور که در برجام صحبت کردیم. دولت هیچ چیزی پشت پرده ندارد. تمام موارد با رهبری هماهنگ می شود.

 

 ۴ - رسالت

 

 - قالیباف: «ماحصل مدیریت ناصحیح در ۳ دهه اخیر، تقلیل ارزش دارایی مردم است.» ص۲

 

 ۵ - آرمان

 

 - روحانی درباره اینکه دولت صادرکنندگان را به عنوان "خط مقدم اقتصاد" در شرایط تحریم نمی بیند، اظهار داشت: «واقعیت امر این است که آنچه واقع می شود، به آنچه بیان می گردد متفاوت است

 

 ۶ - همشهری

 

 - نهاوندیان معاون اقتصادی دولت: «یک روی بازار ارز، روایت دولتی ها و بانک مرکزی است و سوی دیگر واقعیت های بازار. بیم آن می رود که "دولتی ها" به این فکر بیفتند که قیمت ارز را می توان بیشتر کاهش داد. سیاست های کاهش تصنعی نرخ ارز، تهدیدی علیه ثبات بازار ارز می باشد.» ص۴

 

 - بازگشت جهانگیری؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، به‌عنوان دومین مقام در دولت تدبیر و امید و دست‌راست روحانی در اداره مملکت، چند وقتی بود که کمتر محور اصلی بحث‌ها قرار می‌گرفت و به‌عبارتی خبر زیادی از او نبود، اما حالا چند‌‌روزی است که به‌نظر می‌رسد او دوباره تمام‌قد وارد میدان شده.

 

 ۷ - دنیای اقتصاد (ارگان  صادرکنندگان)

 

 - نهاوندیان: «ما باید دست صادرکننده را باز بگذاریم تا اینکه ارز خود را به مصرف واردات برساند و یا در صرافی ها عرضه کند.» ص۶

 

 ۸ - جام جم

 

 - یحیی آل اسحاق مؤتلفه: «اختلاف نرخ ارز در "سامانه نیما"و بازار آزاد آنقدر زیاد است که برخی صادرکنندگان به جای عرضه ارز در سامانه نیما، در بازار آزاد اقدام به فروش می کنند

 

 ۹ - اطلاعات

 

 - روحانی در اجلاس سراسری نماز: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان شیوا و ساده خود، مسائل سنگین عقیدتی را با مثال های ساده برای مردم بیان می کنند و این توفیقی است که خداوند نصیب وی کرده است. ابزار شدن نماز برای گزینش، استخدام و پست، تاسف آور است. هیچ کاری با استفاده از زور درست هدایت نمی شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 آذر

 
 

اشتراک گذاری: