ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اعتماد به نقل از روحانی:

با امریکا هم مذاکره می کنیم

با رهبر هم همآهنگ هستیم!

 
 
 
 

 

آقای خامنه ای هم در تصمیم گیری عجول است و هم در نظر دادن و از شکم این دو خصلت اغلب جملات و حرف هائی بیرون می آید که هم برای ملت و مملکت و نظام دردسرساز می شود و هم خودش نمی داند بعدا چطوری رفع و رجوع کرده و حرفش را پس بگیرد. نمونه های بسیاری در این زمینه وجود دارد که مرز دیپلماسی و رهبری را با مرز حرف های جنجالی و بسیج و سپاه راضی کن را نتوانسته مراعات کند. از جمله در مراسمی که چند ماه پیش برای او سپاه در ورزشگاه آزادی با جمع کردن اعضای بسیج از سراسر ایران جمع کرد تا رهبر در آن ظاهر شده و سخنرانی کند. او ظاهر شد و سخنرانی هم کرد و "جو" زده، "گز" نکرده پارچه را پاره کرد و گفت که تا زنده است با امریکا مذاکره نخواهد شد. حالا از هر طرف در نفی این سخن گفته می شود که مذاکره ضعف نیست، اگر بموقع و با دست پر انجام شود که اگر ضعف بود رهبرانی به مراتب ضد امریکائی تر از ایشان با امریکا مذاکره نمی کردند.

روحانی در سفر به سمنان تقریبا با همین مضمون در سخنرانی خودش گفت که با امریکا هم می توانیم مذاکره کنیم اما شرط آن تغییر سیاست خصمانه کاخ سفید است.

روزنامه اعتماد نیز روز پنجشنبه از قول روحانی، نه تنها این مضمون را تکرار کرد بلکه از قول او نوشت که وی (روحانی) در تمام مسائل با رهبر همآهنگی می کند. جمله ای که از روحانی در اعتماد نقل شد این است:

«با امریکا هم مذاکره می کنیم، همانطور که در برجام صحبت کردیم. دولت هیچ چیزی پشت پرده ندارد. تمام موارد هم با رهبری هماهنگ می شود.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 آذر

 
 

اشتراک گذاری: