ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به جرم خطبه های نماز

اگر مملکت قانون داشت

امثال علم الهدا محاکمه میشدند
 
 
 
 

 

سید احمد علم‌ الهدی امام جمعه جنجال آفرین و پرت و پلا گوی مشهد در خطبه نماز این هفته خود گفت که  رهبری از چهار، پنج سال قبل برای ما نسخه دادند که اگر عملی می‌شد، مشکل گرانی، تورم، بیکاری و... را نداشتیم. نسخه رهبری را کنار گذاشتید و به اروپا و امریکا چسبیده‌اید که نتیجه‌ اش ، پریشانی‌هایی را برای ملت ایران ایجاد کرده است. "

ایشان خود از طرفداران بی تزلزل احمدی نژاد بود و رهبر هم که در نماز جمعه بعد از کودتای 88 رسما گفت که نظرات اقتصادی احمدی نژاد به وی نزدیکتر از نظرات اقتصادی هاشمی است. بنابراین چرا آن نسخه ها که علم الهدا به آن اشاره می کند در زمان احمدی نژاد اجرا نشد که فاجعه کنونی اقتصادی کشور از دل آن بیرون آمد؟

واقعا این تبار که از علم الهدا شروع می شود و به کیهان ختم می شود و وسطش امثال احمد جنتی و مصباح یزدی و بقیه این طیف دست و پا می زنند نه شرم دارند نه حیا!

بخوانید بخش دوم خطبه های علم الهدا را که چگونه سعی می کند با عوامفریبی جوانان را تحریک کند. البته منظور از جوانان همان نیروهای جوان بسیج و مذهبی ساده اندیشی است که پای منبر امثال علم الهدا می نشینند. علم الهدا که اگر مملکت قانون داشت و صاحب، باید به اتهام سازمان دادن تظاهرات 7 دیماه گذشته از نماز جمعه ای مشهد و نمایندگی رهبر برکنار شده و تسلیم دادگاه می شد درباره ضرورت همسوئی با ترامپ برای لغو برجام و در دفاع از پولشوئی می گوید:

«هفت ماه است که امریکا از برجام خارج شده است. اینکه به اروپا چسبیده‌اید، هفت ماه تجربه برای شما کافی نیست؟ در برجام توانمندی هسته‌ای ملت را که به خون جوانان توام شده بود، به پای امریکا و اروپا ریختید و با تصویب FATF و CFT، شخصیت این ملت را به پای اروپا، به امید نظر افکندن به شما می‌اندازید؟ »


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 آذر

 
 

اشتراک گذاری: