ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای چه کسانی ج.اسلامی بهشت آورده!

4 برج بهشتی، در قلب

پایتخت حکومت مستضعفان!

 
 
 
 

 

برج‌هایی که در قلب تهران باند فرود هلی‌کوپتر اختصاصی دارند، پزشک ویژه و حرفه‌ای‌ترین مربی‌های ورزشی را برای ساکنان برج استخدام کرده‌اند و کارواش اختصاصی و باغ‌های عمودی دارند. مجهز به اینترنت اشیا هستند و ساکنان آنها میتوانند چراغ‌های خانه‌ را از راه دور روشن و یا خاموش کنند. مایکروفر را سر ساعت مشخصی راه بیندازند یا از راه دور فرمان شست‌ و شو به لباسشویی‌ بدهند.  ساکنان این برج ها مولتی‌میلیاردی ایرانی اند.

 

برج چناران

 

در منطقه الهیه تهران قرار دارد. این برج زیبا در ١٣ طبقه و ٢٦ واحد مسکونی در زمینی با وسعت حدود هشت ‌هزار متر مربع بنا شده است. معماران این برج معروف ترین آرشیتکت‌های ایرانی هستند. متراژ آپارتمان های آن بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ مترمربع است که برای ساخت هر متر از آنها بین ٧ تا ٩‌میلیون تومان هزینه شده است. در هر طبقه یک، دو یا سه واحد و در طبقه آخر آن‌ یک پنت‌هاوس قرار دارد و مشاعات این مجتمع شامل ۲۰۰۰ متر لابی با ارتفاع ۱۲ متر، استخر ۵۰۰ مترمربعی و سالن ورزشی بسیار مجهز است. از جمله این که دارای پیست پیاده ‌روی، استخر و آب‌نماهای زیبا و آبشار دارد. شیرهای حمام و دستشوئی و توالت ها روکش طلا دارند. هر آپارتمان پارکینگ خود را دارد که با چشم الکترونیک در آن به روی اتومبیل صاحب آن باز می شود. سیستم امنیتی فوق پیشرفته‌ ورود و خروج از ساختمان را کنترل می‌کند.

تمام واحدهای مسکونی این برج فروخته شده به قیمت هر متر مربع بین ٥٠ تا ٦٠‌میلیون تومان.

 

برج آلتون کورت

 

این برج باند هلی‌کوپتر دارد و در منطقه نیاوران تهران در ٢٤ طبقه ساخته شده است و 60 واحد دارد. این ساختمان دو پنت‌هاوس ٥٠٠ و ٧٠٠ متری دارد. واحدهای برج آلتون بسته به متراژ و امکاناتی که دارند از متری ٣٠‌میلیون تا ٦٠‌میلیون تومان به فروش رسیده است. واحدهای آلتون از ٢٥٠ تا ٧٠٠ متر است. از امکانات این برج می‌توان به لابی زیبا و لوکس آن، استخر مخصوص خانم‌ها و آقایان (٤٠٠ متر مربع برای آقایان و ٧٥٠ متر مربع برای خانم‌ها)، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، سالن ورزش، زمین تنیس، فضای پیاده‌روی، روف گاردن و سه طبقه پارکینگ آن اشاره کرد.

برج آلتون از مواد با استقامت ساخته شده و دارای بیشترین مقاومت در برابر زلزله است. سقف آن عایق صوتی است و دیوارهای داخلی و خارجی از جنس فولاد مقاوم در برابر زلزله 8 و نیم ریشتری ساخته شده است. سیستم خنک‌کننده بی‌صدا، سیستم اعلام حریق آمریکایی، سیستم تهویه هوای تازه و فن اکسپوز آلمانی هم از ویژگی‌های این برج است. یکی دیگر از ویژگی‌های برج آلتون باغ ایستاده آن است که بزرگترین سرسرا و ورودی را بین ساختمان‌های لاکچری تهران دارد.

 

برج رولکس فرمانیه

 

برج رولکس فرمانیه یکی از باشکوه‌ترین و خارق‌العاده‌ترین برج‌های مسکونی تهران است که قیمت‌های میلیاردی آن سر به فلک کشیده است. یکی از ویژگی‌های این برج این است که افراد خاصی در آن زندگی می‌کنند. یکی از این افراد علی دایی است که در پنت‌هاوس استثنایی و فوق‌العاده این برج زندگی می‌کند. علاوه بر علی دایی، کریم باقری هم یکی از افراد سرشناس است که در این برج زندگی می‌کند.

برج رولکس فرمانیه ٥٢ واحد از ١٣٠ متر تا ٣٠٠ مترمربع دارد که هر واحد آن به قیمت متری ٧٠ تا ٧٥‌میلیون تومان فروش رفته. مجتمع رولکس فرمانیه، دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد. علاوه ‌بر استخرهای ویژه‌ای که در این برج وجود دارد، ساکنان رولکس فرمانیه می‌توانند از سالن‌های بدنسازی با امکانات ویژه در محل زندگی‌شان استفاده کنند.

در سالن‌های بدن سازی برج رولکس، مربیان حرفه‌ای شنا، بدن سازی و ایروبیک هم حضور دارند که هر خانواده‌ای می‌تواند در زمان‌های در نظر گرفته شده از آنها استفاده کند. این مربیان حتی مسائل پزشکی ساکنان ساختمان را هم به صورت مدام چک می‌کنند و این یعنی شما اگر مولتی‌میلیاردر باشید، حتی لازم نیست برای چکاپ به بیمارستان یا مطب دکتر مراجعه کنید. همچنین برج رولکس فرمانیه زیباترین و منحصر به ‌فردترین لابی را بین برج‌های معروف تهران دارد. این برج کارواش مرکزی و سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم نیز دارد.

لابی شیک و مبله این برج ۶۰۰ مترمربعی و با دکوراسیونی کم نظیر است. بیش از ١٠ لابی‌مرد به صورت شبانه‌روزی در این مجموعه مشغول به کار هستند.

 

 

برج روما رزیدنس کامرانیه

این برج از هوشمندترین ساختمان‌های تهران است. لوکس‌ترین و هوشمندترین امکاناتی را که می‌توان تصور کرد در این برج تعبیه شده است. لابی ١٠٠٠ متری این برج از زیباترین لابی‌های برج‌های تهران است که جلال و شکوه آن شباهت زیادی به کاخ ورسای فرانسه دارد، همین موضوع هم از دلایل شهرت این برج است. سازنده آن‌ پدر فولاد ایران است.

مساحت این برج که در خیابان کامرانیه قرار دارد ٧هزار مترمربع است. ۶۵ واحد مسکونی دارد و ۱۵طبقه است. برج روما رزیدنس دارای سه طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف است که تمامی پارکینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکان‌های تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک‌های تجاری و سایر مشاعات را دربرگرفته است. این برج دو پنت‌هاوس در طبقات ١٤ و ١٥ با متراژهای ٩٢٦ و ١٤٠٠ متری دارد که گفته می‌شود ‌سال گذشته به قیمت متری ٦٠‌ تا ٧٠‌میلیون تومان به فروش رفته‌اند.

سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB در خانه‌ها، اتاق میهمان موجود در واحدها، سیستم اعلام حریق، دوربین‌های امنیتی مداربسته، آنتن مرکزی وWIFI از امکانات منحصربه‌ فرد این برج هستند.

سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و حتی روشنایی این برج هوشمند است و ساکنان این برج می‌توانند از طریق نرم‌افزارهایی که در گوشی‌های هوشمند خود دارند گرما، سرما و نور خانه را کنترل کنند. این ساختمان به گونه‌ای ساخته‌شده که در برابر زلزله‌های ٨ ریشتری مقاومت دارد .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 آذر

 
 

اشتراک گذاری: