ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آبان ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امثال علم الهدا حرف مفت می زنند اما مفتی حرف می زنند؟

امام جمعه های کم عقل

یا مامور، در تله های امریکائی

 
 
 
 

 

علم‌الهدا امام جمعه مشهد، که بی وقفه حرف های تحریک آمیز و توطئه آمیز درنماز جمعه ها تحویل میدهد، این هفته حرف هائی زد که بقول معروف "لوله هنگش" خیلی آب بر میدارد. شاید فکر کرده برای ایشان نان می شود حتی اگر ایران و مردم را سیل ببرد!

او که تصور کرده خیلی زرنگ و زیرک است، حرف هائی به نقل از یک باصطلاح استاد جنگ که معلوم نیست کجائی است و چه ماموریتی برای انتشار یک مقاله تحریک آمیز علیه ایران گرفته، زده که عملا جنگ افروزی و ایران هراسی است. بهانه سخنرانی او تهدید امریکا برای جلوگیری از صادرات نفت ایران است، تهدیدی که نه اروپا آن را جدی گرفته و نه روسیه و نه چین و نه هند، اما علم الهدا برای از داغی نیفتادن سوژه و تحریک کشورهای منطقه خلیج فارس در نماز جمعه این هفته گفت:

« یک وقت خیال نکنید بنده آمده‌ام و اطلاعات نظامی کشور را در نمازجمعه بیان می‌کنم. این تحلیلی از فرانس ژیرس استاد دانشگاه جنگ است که در مجله جنگ جهانی(world war)  منتشر شده. بر اساس این تحلیل تنگه هرمز مین‌گذاری شده و ایران تمام مین‌گذاری‌ها را نظارت و پاسداری می‌کند. روزانه ۳ کشتی نفتی عربستان سعوی از تنگه هرمز عبور می‌کند. اگر قرار شد کار به جایی برسد که نفت ایران صادر نشود ساعت ۵ صبح هر روزی که اراده کنیم ۳ کشتی نفتی عربستان سعودی مصادر شده، نفتشان را مصادره می‌کنیم و پرسنلشان را هم اسیر می‌گیریم. ایشان می‌گوید که در درجه اول بعد از مصادره در سکو میدان مشترک نفتی امارات و قطر توسط ایران بسته می‌شود. اگر بنا باشد، با یک موشک ایران کل پایگاه وفاق قطر تعطیل خواهد شد. آن‌ها در صدد مقابله برمی‌آیند که از هوا به ایران حمله کنند، ۶ فرودگاه بین‌المللی دبی، ابوظبی، شارجه، ریاض، جده و دوحه و بحرین در همان لحظه هدف موشک قرار می‌گیرد و ارتباطشان قطع می‌شود. تنها در فاصله ۳۰ دقیقه تمام مسیرهای هوایی و دریایی کشورهای خلیج فارس در شلیک موشک ما منهدم خواهد شد و همه راه‌ها قطع می‌شود.

دو پایگاه نظامی اتئلاف نظامی حاشیه خلیج فارس با موشک‌های نقطه‌زن ایران به کلی از کار می‌افتد و قدرت نظامی‌شان به نصف کاهش می‌یابد. به محض دستور ایران، موشک‌های قادر که همراه با فناوری آن به انصارالله داده شده، برای نابودی تأسیسات نفتی پالایشگاه آرامکو عربستان کافی است و تمام تأسیسات نفتی عربستان را از کار می‌اندازد.

آمریکا و متحدانش هنگامی به خود می‌آیند که دارندگان نیمی از ثروت جهان، یعنی چهارپنجم سوخت فسیلی جهان، در زمان کوتاهی به عصر حجر بازگشته‌اند و وجود ندارند. کل اقتصاد جهان که عمدتاً صاحب آن‌ها این کشورهای عرب هستند از کار می‌افتند و قیمت نفت در همان لحظه به بشکه‌ای ۴۰۰ دلار می‌رسد. در این وضعیت شلیک موشک‌های ایران تنها دو پایگاه موشکی، دبی، منامه، ابوظبی، شارجه، کویت، جده و ریاض و... را نابوده کرده و ۱۱۰ پایگاه موشکی دیگر ایران دخالتی نمی‌کنند. اگر بنا شد ایران تصمیم بگیرد یک قطره نفت از منطقه خارج نشود به فاصله نیم ساعت همه کشورهای حاشیه خلیج فارس نابود خواهند شد و به فاصله یک ساعت هم دو کشور بزرگ امارات و عربستان نابود می‌شود. یک ساعت و نیم می‌گذرد و آمریکا هیچ چیزی در این منطقه ندارد. این در حالی است که هنوز سراغ اسرائیل نرفته‌ایم.

(دو روز پیش از حمله ارتش عراق به کویت و اشغال آن کشور، صدام حسین با سفیر امریکا در عراق که آن زمان یک زن بود ملاقات کرد و به او گفت : اگر عراق یک روز به کویت حمله کند امریکا چه عکس العملی نشان خواهد داد؟" سفیر وقت امریکا که درسش را از حفظ بود و اطلاع داشت صدام چه نقشه ای در سر دارد گفت «امریکا دخالتی در کار و اختلاف همسایگان نمی کند». صدام حسین این پاسخ را به معنای موافقت امریکا برای حمله به کویت ارزیابی کرد و دستور حمله را صادر کرد و افتاد در آن تله ای که سرانجام آن اشغال عراق توسط امریکا و اعدام صدام حسین بدست امریکا بود. چگونه می توان در خواب بود و نفهمید که افرادی نظیر علم الهدا و آنها که تا اتاق خواب امثال او نفوذ کرده اند مملکت را به کجا می برند؟)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آبان

 
 

اشتراک گذاری: