ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عبدالله نوری: درباره حادثه اهواز

نهادهای عریض و طویل امنیتی

و اطلاعاتی باید پاسخ بدهند
 
 
 
 

 

در میان اطلاعیه ها و اظهار نظرها و اعلامیه هائی که در باره حادثه تروریستی اهواز صادر شده و گفته شده، نکاتی که در اطلاعیه عبدالله نوری وزیر کشور دولت خاتمی و پیش از آن نماینده آقای خمینی در سپاه به آنها اشاره شده قابل توجه است. او می نویسد:

نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی باید نسبت به امنیت اینگونه مراسم پاسخگو ‏باشند و بیش از اینکه ‏به مسایل فرعی بپردازند، در جهت تأمین امنیت ملی تلاش کنند. ‏حمله ی غافلگیرانه تروريستی به نهادهایی مانند مجلس و يا رژه نيروهای مسلح که نماد ‏اقتدار کشور هستند با توجه به برخی ادعاهای مبالغه آمیز نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و ‏هزینه های بسیار ‏سنگینی که دارند، کاملاً دور از انتظار بوده و برای عموم مردم ‏پذيرفتنی نیست. کشور و مردم ایران به ‏دلایلی که قابل تحلیل و نقد و بررسی است با چالش های مختلف و متنوعی در داخل و ‏خارج از کشور درگیر است و چه بسا ‏کمترین بی تدبیری، آتش به خرمن آرامش ملت و کشور زند.

حاکمیت در جلب اعتماد اقشار گوناگون مردم در نقاط مختلف کشور با هر گرایش دینی، ‏مذهبی، قومی و سیاسی با اولویت و فوریت اقدام کند زیرا تقویت و تعمیق اعتماد ‏میان مردم با حاکمیت و کاهش و رفع مشکلات گوناگون مردم با نگاهی ملی و غیرسیاسی و غیرجناحی و فارغ از هرگونه خودی و غیرخودی کردن ‏ایرانیان به ویژه در استانهای مرزی امکان پذیر است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 مهر

 
 

اشتراک گذاری: