منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مهر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار خارجی

 

ما نمی دانیم چرا اس 400 اینقدر طرفدار و مخالف دارد. طرفداران خواستار خرید و نصب آن در کشورشان هستند برای مقابله با حمله هوائی و مخالفان آن، با خرید و نصب آن درکشورها مخالف اند. واقعا اگر ریگی به کفش مخالفان نباشد و قصد حمله به کشوری را نداشته باشند، چرا باید اینقدر مخالف خرید آن باشند. ضمنا این عروس سلاح های روسی چه محسناتی دارد؟

پوتین در سفر دو روزه خود به هندوستان ضمن بستن قراردادی 10 میلیارد دلاری برای نو کردن سیستم تانکی و نفربری هندوستان قرار داد فروش اس 400 به هندوستان را هم امضاء کرد. امریکا هندوستان را تهدید به تنبیه اقتصادی کرده بخاطر خرید اس 400!!

یک مقام ارشد دولت هند گفته است: هند امیدوار است که آمریکا به عنوان همکار راهبردی این کشور با واردات نفت از ایران و همچنین خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از روسیه برای هند معافیت در نظر بگیرد.

روزنامه ' هندوستان تایمز' به نقل از مقامات هند اعلام کرده است که روابط نظامی هند با روسیه بسیار مهم است و اگر این کشور بخواهد خرید نفت از ایران را متوقف کند، هزینه های واردات نفت به هند تا ۶ میلیارد دلار افزایش پیدا می کنند. این امر به ضرر اقتصاد هند است و دلیل موجهی برای معافیت از تحریم های آمریکا است. براساس قانون کاتسا هند می تواند از تحریم های امریکا علیه روسیه و ایران معاف باشد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مهر

 
 

اشتراک گذاری: