منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 مهر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار سیاسی – اجتماعی

 

از همان سالهای اول انقلاب و جمهوری اسلامی این رسم و ادعای حکومت بود که هرگاه در زمین فوتبال دانشگاه تهران نماز جمعه بود اعلام می شود که یکصد هزار نفر در دانشگاه تهران نماز جمعه خواندند و هر زمان که سازمان ها و احزاب سیاسی در همین زمین همایش و میتینگ برگزار می کردند و جای سوزن انداختن هم نبود اعلام می کردند چند هزار نفر در زمین فوتبال دانشگاه تهران جمع شدند و بعدها نیز بتدریج اصطلاح "گروهک" اختراع شد و بدنبال آن اسم همه آنها شد "ضد انقلاب” بدین ترتیب زمین فوتبال دانشگاه تهران برای نماز جمعه کش می آمد و 100 هزار نفر در آن جمع می شدند و همین زمین آب می رفت وقتی احزاب و سازمان های سیاسی در آن اجتماعی ترتیب می دادند. تقریبا همین سیاست در سخن گفتن بنام مردم هم باب شد. یعنی هر مقامی، از جمله رهبر جمهوری اسلامی پشت تریبون قرار می گیرد بنام مردم چک بلا محل می کشد و هر کس که عده ای را –اعم از کفن پوش و یا شعار بدست- در قم و یا مقابل مجلس در تهران جمع می کند فورا بنام مردم چک سفید می کشد. از جمله روز گذشته که رسانه های مخالف دولت در یک جنگ روانی با مجلس از اجتماع وسیع مخالفان تصویب لایحه مقابله با "پولشوئی و حمایت مالی از تروریسم بین المللی" در مقابل مجلس خبر دادند. یعنی همین عکسی که می بینید!

یکی از همینها که تابلو بدست دارد در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا گفته است: «من از حوزه علمیه تهران هستم. از ماهیت FATF و CFT اطلاع دقیقی ندارم اما دشمن دنبال جهانی‌سازی است و می خواهد مسائل امنیتی و اقتصادی را یکدست کند. هدف اصلی دشمن محدود کردن قدرت نظامی ایران است. آنها می خواهند تسلط بیشتری بر اقتصاد ایران داشته باشند.»

معمولا قند را دهان طوطی می گذارند و مردم در مسخره کردن این نوع اظهار نظرها که خواندید می گویند «طوطی را دهان قند گذاشته!»

 

 

لایحه الحاق ایران به سی اف تی تصویب شد

http://www.entekhab.ir/fa/news/433553

نماینده ارومیه: امروز قطعنامه ننگینی به تصویب رسید

http://www.entekhab.ir/fa/news/433572

تعهدات حقوقی 4 گانه جمهوری اسلامی به "فاتف" تکمیل شد

http://www.entekhab.ir/fa/news/433563

برخورد با احمدی نژاد دیر و زود دارد سوخت و سوز ندارد

http://www.entekhab.ir/fa/news/433605

متن لایحه پیوستن ایران به "فاتف"

http://www.asriran.com/fa/news/634828

محمودصادقی: "فاتف" گره سیستم بانکی را باز می کند

http://www.asriran.com/fa/news/634819


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 مهر

 
 

اشتراک گذاری: