ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام دریافتی

دستور کنترل قیمت دلار

تا 22 بهمن صادر شده است

 
 
 
 

سلام- در مورد دلار  نکاتی را به اطلاع شما می رسانم:

هفته پیش ما شاهد یک سری اخبار هماهنگ شده و یکصدا بودیم که مشخص بود سازماندهی شده است. اگر رسانه ها و کانال های تلگرام و روزنامه و ارگان راستی ها و همچنین به صدا و سیما توجه کنیم متوجه میشویم که یکصدا در یک روز به شکل همانگ شروع به انتشار اخبار پایین امدن دلار کردند

به عنوان مثال در همان شب اول خبر دلار 7 هزار تومانی هم در صدا و سیما و هم در رسانه های راست منتشر شد که این نرخ اصلا وجود خارجی نداشت و دلار هنوز با قیمت های 12 تا 14 تومان معامله می شد. روزنامه رسالت و هفته نامه پرتو و جام جم به شکل غیر مستقیم اشاره کردند که هماهنگی و دستور پایین آوردن دلار به هر شکل ممکن از سوی رهبری بوده است. مردم می گویند که در استانه 40 سالگی جمهوری اسلامی و نارضایتی مردم حکومت برنامه ای دارد که تا قبل از 22 بهمن ارز را کنترل کند.

بعد از شوک پایین امدن دلار و اعلام نرخ 7 هزار تومان از صدا و سیما بلافاصله بانک مرکزی اعلام کرد که حاضر به خرید دلار مردم است ولی با اعلام نرخ 9500 تومان علنا اعلام کرد که نرخ 7 هزار تومان که صدا و سیما اعلام کرده واقعی نیست.

دوم اینکه بانک حاضر به خرید دلار 9500 تومان بود ولی حاضر نبود همان دلاری که در حال خریداری بود را به مردم با همان قیمت یا حتی 10 هزار تومان بفروشد. همین اقدام عملی بانک مرکزی کمک کرد تا جلوی پایین تر امدن دلار گرفته شود. از طرف دیگر جلوی بازی با نرخ دلار در تلگرام و دیگر شبکه های رسانه مجازی را گرفتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 مهر

 
 

اشتراک گذاری: