ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مهر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 23 مهر

سخنگوی قوه قضائیه

دروغ میگوید و دروغگو امُ الفساد است

 
 
 
 
 

یکی از دروغگوترین مقامات قضائی جمهوری اسلامی که گفته می شود گرفتار نوعی بیماری خشونت نیز هست، حجت الاسلام محسنی اژه ای است که از تونل دادگاه ویژه روحانیت، دادگاه مطبوعات، نمایندگی وزارت اطلاعات در زندان اوین، نماینده قوه قضائیه در هیات رسیدگی به فعالیت مطبوعات (که در آن قندان به سوی عیسی سحرخیز پرتاب کرد و سپس حمله کرده و بازوی او را گاز گرفت) و بالاخره سخنگوئی قوه قضائیه و پس از رسیدن سید ابراهیم رئیسی یکی از سه حاکم شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 به تولیت آستانقدس رضوی جانشین او شد و شد معاون اول قوه قضائیه و همچنان سخنگوی این قوه هم باقی ماند. او که دستش در قتل های زنجیره ای هم آلوده است یک دوره کوتاه در کابینه احمدی نژاد وزیر اطلاعات هم شد و آبش با احمدی نژاد در یک جوی نرفت و احمدی نژاد پا در یک کفش کرد که باید از کابینه او بیرون برود که رفت.

با این اطلاعاتی که در بالا نوشتیم قطعی است که او آدمی که از خیلی چیزها با اطلاع است اما یک خصلت بنیادین هم دارد و آن دروغگوئی و گریز های امنیتی است. برای مثلا روز گذشته در جریان کنفرانس خبری اش از او درباره شکایت های خاتمی از قدوسی نماینده مجلس و از نوچه های رئیسی و علم الهدا در مجلس سئوال شد و از افراد نظامی که باتهام دست داشتن درحادثه تروریستی اهواز بازداشت شده اند. پاسخ هایش را با مرور معرفی او در بالا بخوانید:

«سخنگوی قوه قضاییه گفت: در رابطه با حادثه تروریستی اهواز ۱۱ نظامی احضار شدند و ‌یک نفر بازداشت شده‌ است که همه آنها نظامی بودند و پرونده به تهران آمده است. در سازمان قضایی نیروهای مسلح از آنها تحقیق شده که هنوز چیزی قطعی نشده تا اعلام شود. (تائید یادداشت سردبیری پیک نت در باره حادثه تروریستی اهواز که در آن با صراحت نوشته شد سرنخ حادثه در سپاه ونهادهای رقیب امنیتی در جمهوری اسلامی است. همین موضع در باره موشک پرانی به شرق فرات در سوریه هم تکرار شد و نوشته شد که حادثه اهواز را بهانه این موشک پرانی و سوژه سازی برای اسرائیل و امریکا کردند.)

در رابطه با شکایت های محمد خاتمی (از سردار نقدی، قدوسی و حسین شریعتمداری بدلیل تهمت زدن به وی) هم باید بگویم ایشان از ۴ نفر شکایت کرده بود که طبق روال در حال پیگیری است. (اسم هیچکدام را نمی گوید!)

یکی دیگر از خبرنگاران بازهم سوالی درباره خاتمی مطرح کرد و گفت: از سال ۹۵ تا حالا پرونده سردار نقدی چقدر فراز و فرود داشته است؟ وکلای خاتمی گفته‌اند که پرونده شکایت از شریعتمداری مطالبه شده است.

اژه‌ای: پرونده در دادسرا دو حالت دارد، اگر پرونده راکد شود خلاف قانون است، اگر پرونده‌ای تشکیل شود و مراحل آن پیش رود، ممکن است زمان ببرد. پرونده‌های اشخاص پررنگ می‌شوند اما پرونده‌های دیگری هم اینچنین است، اگر این پرونده راکد بود به بنده خبر دهید تا پیگیری کنم.»

اژه ای فکر کرده درباره جعبه مداد رنگی حرف می زند. کدام شکایت و پرونده ای می تواند از سال 95 تاکنون راکد بماند؟ آن هم شکایت رئیس جمهور اسبق مملکت از چهار آدم مشهور و مشخص! اینگونه ماستمالی کردن سئوالات و دروغگوئی فساد نیست؟ خبرنگاران باید به ایشان اطلاع بدهند که شکایت های خاتمی بقول خود اژه ای "راکد" مانده تا ایشان که از جزئیات شکایت هم اطلاع دارد پیگیری کند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 مهر

 
 

اشتراک گذاری: