ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 6 شهریور

نیشتر بر "دمُل چرکین"

قتل هاشمی در استخر امنیتی

 
 
 
 

 

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی که متمرکز بود بر سخنان دبیرکل حزب مداحان "منظور ارضی" که در سخنرانی چند روز پیش خود گفته بود "اون یکی در استخر خفه شد و این یکی هم همین سرنوشت را دارد!" (اشاره به قتل هاشمی و تائید تابلوی تجمع طلبه های قم مبنی بر تهدید به تکرار آن قتل برای روحانی به نکته مهم دیگری اشاره کرد. از نظر ما این نکته ای که روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد با اهمیت تر از پاسخ داد به مداحی است که پول می گیرد و حرف می زند. امروز برای قدرت حاکم و فردا برای قدرت حاکم دیگر. چنان که دهها نمونه آن را تاریخ دهه 1330 تا کودتای 28 مرداد و سالهای پس از آن به خاطر دارد. از آیت الله کاشانی تا شعبان جعفری که از فدائیان اسلام بود، از فلسفی واعظ تا سید مهدی میراشرافی که حسین شریعتمداری شاگرد اوست. روزنامه جمهوری اسلامی که حجت الاسلام مسیح مهاجر مدیرمسئول آنست و یادداشت های مهم آن را خود وی می نویسد، در پاسخ به منصور ارضی نوشت:

"انگارحیف‌اش می‌آید«حرف مفت»نزند!" و سپس ادامه داد " نیشتر زدن به این دمل چرکین خیلی جا‌ها را آلوده ‌ترمی‌کند. بزرگترهایشان باید شرایط را درک کنند."

از این واضح تراشاره به قتل هاشمی و نیشتر نزدن به دمل چرکینی که نظام سعی می کند در باره آن سکوت کند اما لات و لوت ها مداح و لباس شخصی پروائی در گفتنش ندارند که البته این جسارت را آمران قتل هاشمی به آنها داده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: