ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 7 اردیبهشت

جلسه دیروز مجلس

در یک جمله روحانی خلاصه شد

 
 
 
 

ماجرای سئوال از رئیس جمهور که ادامه استیضاح و برکناری دو وزیر کابینه بود، با حضور روحانی در مجلس و پاسخ هائی به سئوالات مطرح شده پایان یافت. همه سئوالات برخاسته از بحرانی بود که دولت احمدی نژاد روی دست مردم ایران گذاشت و موتور سئوال از رئیس جمهور و برکناری دو وزیر را آنها بنزین گیری کرده بودند که در بوجود آوردن بحران و توطئه فلج کردن دولت مستقیما دست داشته و دارند. آنها که دهها میلیارد دلار در دولت احمدی نژاد غارت کردند و با بوجود آوردن بحران ارزی عملا به حمایت از موسسات اعتباری یا تعاونی هائی که بقول روحانی 25 در صد پول مملکت را دراختیار دارند و صاحبان بانکهای خصوصی و وابسته به سپاه که دولت ایستاده تا در یک بانک قابل کنترل متمرکز شوند موتور فلج کردن دولت را بنزین گیری کردند. همانها که تظاهرات 8 دیماه گذشته با هدف کودتای باصطلاح مردمی علیه دولت را درمشهد آغاز کردند اما شیرازه کار از دستشان در رفت و تظاهرات مردم تبدیل شد به تظاهرات علیه کل نظام. آنها سئوال به نمایندگانشان در مجلس دیکته کردند که در طول مذاکرات اتمی علیه آن تبلیغ کردند و پس از "برجام" نیز یک روز از حمله به این توافق غفلت نکردند، حتی در همسوئی با ترامپ در لغو برجام.

سئوال از رئیس جمهور در آستانه دیدار سه جانبه سران ترکیه و روسیه و ایران، برای تضعیف موقعیت وی در مذاکرات و عملا، همسوئی با ترامپ بود که آماده موشک بارانی سوریه شده و حتی به بهانه این موشک بارانی در خلیج فارس آماده باش جنگی به خود گرفته است. دو دست از خارج و داخل یکدیگر را می شویند تا چرکابه های دستهای کثیف خود را به خورد مردم غارت شده و انقلاب باخته بدهند.

روحانی دو راه حل در برابر خود داشت. یا باید پرده ها را بالا می زد و دست های کثیف داخلی را نشان میداد که در اینصورت با رهبر جمهوری اسلامی شاخ به شاخ می شد و چالشی بزرگ را در مملکت بوجود می آورد که مخالفان دولت و امریکا بدنبال آن هستند و یا باید پرده را پائین نگاه میداشت و از خزیدن مخالفان دولت زیر عبای رهبر و فرماندهان سپاه و تشدید جنگ حیدی و نعمتی جلوگیری می کرد. او با این جمله در ابتدای سخن گفتن در مجلس حجت را تمام کرد:« امیدوارم با توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری نسبت به همین جلسه به من فرمودند بتوانم نکات موردنظر ایشان را دقیقاً مراعات کنم». هر تفسیر و تعبیر دیگری از جلسه روز گذشته مجلس از متن به حاشیه رفتن است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: