ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رحیم پور ازغدی و کریمی قدوسی

استخرکش ها بدجوری

در تله یک تابلو افتاده اند!

 
 
 
 

 

کریمی قدوسی بنام نماینده مشهد در مجلس است. او نه نماینده مردم بلکه نماینده علم الهدا درمجلس است و به همین دلیل پیوسته روی خط خطبه های نماز جمعه های علم الهدا حرکت می کند و منتظر است سید ابراهیم رئیسی بر مسند ریاست جمهوری بنشیند تا او هم به نوائی برسد و عضو کابینه او شود. از گفتن هیچ دروغ و جنجالی رویگردان نیست. بعنوان آخرین نمونه، گفته است تابلوی تهدید روحانی به قتلی شبیه قتل هاشمی در استخر، کار خانواده هاشمی بود و فاطمه هاشمی قبلا در جریان بود و به همین دلیل دوربین برده و عکس از تظاهرات طلبه های فیضیه با تابلوی تهدید به قتل روحانی گرفته بود. این نوع ساده لوح فرض کرده مردم شیوه ایست که حسین شریعتمداری در جمهوری اسلامی باب کرد و از پیش از قتل های زنجیره ای هم جریان داشت. اینها اگر می توانستند مدعی می شدند که در قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 نیز خود زندانیان همدیگر را اعدام کردند!

از همین دار و دسته، بخوانید اظهار نظر "رحیم پور ازغدی" (سربازجو و شکنجه گر دهه 60 در زندان توحید یا 3 هزار را که می گویند جلاد تر از همه دیگر بازجوها و شکنجه گران بود) را که در همان مراسم طلبه ها و فیضیه قم سخنران بود:

«فضاسازی اخیر کاررسانه‌ای بود؛ آن بچه‌ طلبه‌ای که آن تابلو را بالا برده، مرحوم هاشمی را کشته و  اعتراف به قتل کرده؟ روحانی گفت در فیضیه می‌خواستند من را بکشند! اینها حاشیه‌سازی است»

1-    هیچکس نگفته آن بچه طلبه هاشمی را کشته بلکه همه گفته اند آن که آن تابلو را دست آن طلبه داد و آن مراسم را به نیت کودتا علیه روحانی از طریق حوزه را ترتیب داده بود اگر خود آمر قتل نبوده باشد حداقل میداند چه کس و یا کسانی آمر و یا آمران آن قتل بوده اند. و اگر هاشمی به قتل نرسیده بود، چرا آن تابلوی تهدید به قتل روحانی در استخر را هوا کردند؟

2-    خودت حاشیه می سازی تا اصل موضوع بقول آقای خمینی "منسی" شود. تهدید به قتل روحانی موضوع اصلی نیست. موضوع اصلی همان بند 1 است که نوشتیم. یعنی آگاهی از قتل هاشمی.

3-    ضمنا آن نوشته زیر تابلو که "تابلوها را بعد از مراسم برگردانید" یعنی چی؟ کجا باید بر می گرداندند؟ از کجا گرفته بودند و چه کسانی دست آن بقول ایشان بچه طلبه داده بود؟

4-    رحیم پورازغدی هنوز در فضای دهه 60 بسر می برد و هنوز نفهمیده که دوران عوض شده و مردم بسیار آگاه تر و مطلع تر از ساختار حکومت و آشنا تر نسبت به چهره هائی نظیر شریعتمداری و ازغدی و کریمی قدوسی شده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: