ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هرکسی هنر ایفای دو نقش را ندارد!

من "آیت الله خامنه ای"

هم رهبرم و هم اپوزیسیون

 
 
 
 
 

 

من بگونه ای در مسند قدرت هستم که دوره آن تمامی ندارد، تا زنده ام هستم. حتی اگر خودم بگویم مثلا در مذاکرات برجام اشتباه کردم، کسی مرا عزل نخواهد کرد، کسی نخواهد پرسید پس جواب ۸۰ میلیون ملت را که تاوان اشتباه شما را میپردازند چه کسی باید بدهد؟

من فرمانده کل قوا هستم، دو تا ارتش دارم و نیروی پلیس و انتظامات و حراست ها بصورت شبکه ای، زیر نظر من اداره میشوند.

رئیس جمهور اگر چه به رای مردم اما با فیلتر شورای نگهبان که منتخب من است و با حکم من به مسند می نشیند و البته آنکه نظرش به من نزدیک تر باشد ارجح تر است.

رئیس قوه قضایه را خودم انتخاب میکنم

رئیس مجلس به اشاره من بر مسند ریاست می نشیند

اعضای مجلس  از فیلتر شورای نگهبان منتخب من باید عبور کنند و سپس مردم به آنها رای بدهند.

مجلس باید گوشه چشمش به احکام حکومتی من و نظرات بلند مدت من باشد و هرچه را هم تصویب کرد شورای نگهبان منتخب من باید مطابق منویات من تائید و یا رد کند.

من در موارد مهم توسط شوراهای عالی که اعضای آن مستقیم و غیر مستقیم منتخب خودم هستند مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی فضای مجازی و . . .اقدام به اعمال نظر میکنم.

 سیاست های کلی نظام  توسط من و تائید مجمع تشخیص مصلحت نظام (که اعضای آن منتخب من هستند) تعیین میشوند و تمام ارکان نظام اعم از  قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائیه در  چهارچوب آن سیاست ها باید عمل کنند.

رئیس صدا و سیما، ائمه جمعه سراسر کشور، روسای حوزه های علمیه؛ فرماندهان ارتش و سپاه  و . . . توسط من منصوب می شوند .

در زمینه اقتصادی هم چندین بنگاه اقتصادی مهم و کلان مانند آستان قدس رضوی، بانکها و بنیادهای اقتصادی سپاه، بنیاد مستضعفان و . . . مستقیم زیر نظر من هستند و امکان نفس کشیدن به رقبا را نمی دهند.

سیاست های منطقه ای و جهانی را من تعیین میکنم، خودم وزیر خارجه دارم، در دولت هم موظف هستند در چهار چوب خطوط قرمز من و بیانات من در سخنرانی ها حرکت کنند.

اصلی ترین معیار استخدام افراد در تمام قوا و دستگاههای کشوری و لشکری التزام به من و نظراتم است و به همین دلیل تعدادی از وزرای کلیدی دولت ها را (وزیر اطلاعات، وزیر نفت، وزیر علوم، وزیر دفاع، وزیر ارشاد) خودم تعیین می کنم و بقیه را هم رئیس جمهور با تائید من می تواند به مجلس معرفی کند.

بنده علاوه بر این همه اختیارات نقش اپوزیسیون را به خوبی ایفا می کنم و برای انتقاد از وضع موجود با مردم همکلام می شوم و منتقد اوضاع می شوم.

البته در این میان یک مجلس خبرگانی هم هست که میتواند رهبر برکنار کند و یا رهبر انتخاب کند اما چه کسی بهتر از من؟ تازه اعضای همین مجلس هم باید از فیلتر شورای نگهبان من عبور کنند و غلط می کنند از خط قرمز تائید من عبور کنند. آنها حق دارند هر چند ماه یکبار تشکیل جلسه بدهند و یک حرف هائی هم بزنند و بعد هم بیایند خدمت من تا نصیحتشان کنم.

غلط کرده هر کس گفته من بزرگترین برانداز انقلاب و نظام هستم!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: