ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دادگاه رحیم مشائی

ارتباط های جاسوسی

با رابطین انگلیس و اسرائیل

 
 
 
 

 

مشغول محاکمه بقائی و رحیم مشائی دو بازوی راست و چپ احمدی نژاد هستند. این که در بازجوئی ها چه گذشته و وکیل آنها چه گفته و چرا احمدی نژاد محاکمه نمی شود اما نزدیک ترین یارانش محاکمه می شوند؟ و دهها سئوال دیگر به جای خود محفوظ است اما در دادگاه رحیم مشائی رئیس دادگاه به نکاتی اشاره کرده که اهمیت آنها از محاکمه و احکامی که صادر خواهد شد مهم تر است. در کیفرخواست دادستان دادگاه  رحیم مشائی آمده است:

 

- ارتباط خود با جاسوسان انگلیس و اسرائیل را توضیح دهید،

- لیلا زند چه ارتباطی با اسرائیل داشت؟

- سرویس امنیتی انگلیس چرا به شما گفت: فرآیند استفاده از بدنه اجتماعی اصلاح طلبان را تئوریزه کنید؟

- شما دنبال ریاست جمهوری از طریق جریان نفاق و کشور‌های کانادا و انگلیس بودید.

همین چهار فقره را که ظاهرا باید با مستندات همراه باشد، قوه قضائیه و نهادهای امنیتی به مردم توضیح بدهند که آن جاسوسان چه کسانی بودند و چه زمانی با رحیم مشائی ارتباط گرفته بودند؟ و سرویس امنیتی انگلستان در کجا و توسط چه کسی به رحیم مشائی رهنمود داده بود؟ آیا این مسائل زیر فشارباز جوها اعتراف سازی شده و یا مستندات وجود دارد که مربوط به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد است و چرا همان زمان مسئله اعلام نشد؟ آن شبکه ها که ظاهرا کشف شده را چرا معرفی نمی کنید؟ سالها دم از نفوذ زدید و تعدادی روزنامه نگار بی پناه را به زندان بردید، درحالیکه به گفته خودتان نفوذ در درون و در راس هرم دولت احمدی نژاد بود و چه تضمینی وجود دارد که در راس هرم قوه قضائیه و بیت رهبری و شورای فرماندهی سپاه نباشد؟

همین ابهامات است که کسی نه حرف قاضی را قبول دارد و نه کیفرخواست را و نه حرف های مشائی را و مردم همه را می گذارند به حساب بازی های سیاسی و اختلافات درون حکومتی!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: