ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 شهریور

شرایط تحمیلی امریکا

مانع شد در مجلس دهان باز کنم!

 
 
 
 

 

پیرامون حضور روحانی در مجلس برای پاسخ گفتن به سئوالات نمایندگان که البته عمدتا با تحریک و هدایت از بیرون مجلس توسط دولت سایه صورت گرفت، هنوز بحث و حرف و نقل بسیار است. مرکز ثقل این بحث ها اینست که چرا روحانی که بسیار میدانست و می توانست دست خیلی ها را بعنوان پشت جبهه بحران سازی برای مملکت و دولت رو کند و پیاده نظام آنها را در مجلس نیز رسوا سازد،؛ چیزی نگفت و با یک جمله "امیدوارم فرمایشان رهبر را بتوانم در این حضور در مجلس مراعات کنم" مهر سکوت بر لب زد.

در ادامه همین بحث ها و انتظارات برآورده نشده از حضور روحانی در مجلس، روز گذشته وی در مراسمی که بمناسبت بزرگذاشت "رجائی" اندکی دهان گشود. رجائی نخست وزیر و سپس رئیس جمهور پس از انفجار حزب جمهوری اسلامی بود که او نیز به همراه حجت الاسلام باهنر (دو یار و همفکر پیش از انقلاب که از نظر تفکر اقتصادی فاصله بسیاری با علی خامنه ای داشتند) کشته شد و اگر نبود آن انفجارها و ترورها ناممکن بود نوبت رهبری به علی خامنه ای برسد!

بهرحال، روحانی گفت: بعد از حضور من در مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان یکی از دوستان برای من نامه ای نوشت و گفت چرا این مسائل (که ظاهرا در نامه آن دوست ردیف شده بوده) را نگفتی؟ من پاسخ دادم که همه حرف هایت درست است ولی اینها برای زمان صلح است و اگر شرایط صلح بود و دشمن به میدان نیامده بود و آمریکا شمشیر را از غلاف خارج نکرده بود، من جور دیگری صحبت می کردم اما امروز روز جنگ با دشمن است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: