منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 شهریور ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

کیمیا علیزاده برنده برنز المپیک 2016 است. قرار بود در بازی های آسیائی که در پایتخت اندونزی "جاکارتا" برگزار شد نه تنها شرکت کند بلکه پرچمدار تیم های ورزشی ایران نیز بشود. حدس همه بر این بود که او مدال طلا را در بازی های آسیائی خواهد ربود اما درجریان تمرین پیش از عزیمت به جاکارتا رباط صلیبی اش پاره شد و از این مسابقه بازماند.

وزیر ارتباطات که این روزها خبرساز است و علاوه بر شایعه سخنگوی دولت روحانی شدن، شایعه ای درباره نامزدی در انتخابات آینده ریاست جمهوری هم درباره او وجود دارد، با کیمیا علیزاده در دفتر کار خود دیدار کرده تا روحیه ضربه دیده اش بدلیل باز ماندن از مسابقات آسیائی ترمیم شود که خودش در فیلمی که می بینید توضیح داده است. جهرمی این روزها خوب گیر داده به ارز خورها و محتکران گوشی های تلفن و بر خلاف همه ورزای کابینه روحانی به میان مردم هم می رود. با لباس معمولی مثل خود مردم که دراین باره نیز توضیح میدهد. امضاء طلائی ها که تشنه به خون جهرمی اند دراین روزها، بند کرده اند به لباس او هنگام دیدار با خانم علیزاده که آن را در همین فیلم از زبان جهرمی می شنوید.

(حاجی هر ظهر شاگردش را می فرستاد خانه تا برایش یک آفتابه آب بیاورد تا طهارت گرفته و برای نماز شهر برود مسجد. از چک و لگد و مشت به شاگر هم هرگز دریغ نمی کرد. بالاخره یک روز شاگرد جان به لب رسیده آفتابه را از شیر سماور در حال جوش خانه حاجی پر کرد و برایش آورد. دقایقی بعد حاجی از مبال (یا موال) بیرون جهیده و افتاد به جان شاگرد و شاگرد هم مرتب تکرار کرد"حاجی بزن. میدونم کجات می سوزه")

 

هرکول ایرانی "خرس لهستان" را به زانو درآورد

https://fararu.com/fa/news/373432

نمره قبولی ووشو در بازیهای آسیائی

https://www.isna.ir/news/97061708594

کیفرخواست علی کریمی صادر شد

http://www.entekhab.ir/fa/news/428647

هشدار در باره مهاجرت ورزشکاران ایرانی

http://aftabnews.ir/fa/news/544506/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: