منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 شهریور ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

از گزارش یک واقعه بعنوان نمونه ای از آنچه در زیر پوست شهرها می گذرد خلاصه ای تهیه کرده ایم که می خوانید. واقعه ای که در مشهد روی داده و نشان میدهد که چگونه شیوه 40 ساله حکومتی اکنون به عمق جامعه سرایت کرده است. شکنجه، اعتراف گیری، قتل به جای اعدام و حل مسائل به زور سر نیزه. آنچه حکومت می کند در ابعادی کوچکتر در جامعه جریان دارد و گزارش زیر نمونه ای از این واقعیت است:

 

مرد 38 ساله ای در فضای مجازی، آگهی فروش ارز مجازی (بیت کوین) منتشر کرد. فردی به عنوان خریدار با فروشنده بیت کوین که «محمد» نام دارد تماس گرفت و از او خواست برای انجام معامله به خیابان امام خمینی 93 برود. محمد با اتومبیل سمند خود راهی آدرس. دراین آدرس جوانی از خانه بیرون آمد و محمد را برای انجام معامله به زیر زمین خانه هدایت کرد. در داخل خانه جوان خریدار، اسلحه کلت را از زیرلباسش بیرون کشید و لوله آن را روی شقیقه مرد 38 ساله گذاشت و فروشنده را به زیر زمین برد و به کمک جوان دیگری که داخل خانه بود دست و پای فروشنده بیت کوین را با دستبندهای پلاستیکی بستند و با دو خنجری که در دست داشتند از او خواستند روی زمین بخوابد و سپس  شکنجه آغاز شد. دو جوان بست هایی فلزی را به سر فروشنده متصل کردند و دو شاخه را به پریز برق زدند که با وسایلی مانند آدابتور، ولتاژ برق را کاهش داده بود!

آن ها با شکنجه از مرد 38 ساله خواستند جای ارز و دلارهایش را بگوید. یکی از دو جوانی که سلاح کلت از خانه میرود بیرون تا داخل اتومبیل سمند مرد فروشنده را بگردد.

در فاصله خروج یکی از جوانها از خانه فروشنده ارز که هیکلی قوی داشته ناگهان با دست های بسته خود را روی جوانی که خنجر در دست داشته و درعین حال مشغول صحبت تلفنی بوده می اندازد و موفق می شود خنجر جوان را به شکم خود او فرو کند و خود را به خیابان برساند. جوان دوم و کلت بدست با دیدن فروشنده ارز که خنجر خون آلود بدست دارد و همچنین دوستش که خونین خود را به خیابان رسانده بود پا به فرار می گذارد.

فروشنده در محل می ایستد تا همسایه ها پلیس را خبر می کنند و دراین فاصله جوان دوم که خنجر به شکمش فرو شده بود می میرد.

پلیس در خانه انواع وسایل شکنجه را در زیرزمین خانه پیدا می کند. فروشنده که خود نیز با ضربه خنجر زخمی شده بود؛ حالا دیگر قربانی نبود بلکه متهم به قتلی بود که مدعی بود برای دفاع از خود مرتکب قتل شده است. جوان مسلح به کلت نیز چند ساعت پس از فرار خود را به پلیس معرفی می کند.

 

شایع ترین بیماری ها پس از مصرف شیشه، حشیش و هروئین

http://www.entekhab.ir/fa/news/429614

سگ‌کشی در ایران

https://www.isna.ir/news/97062412055

اگر ابراهیم رییسی، رییس جمهور می شد، دلار 40 هزار تومان بود

http://aftabnews.ir/fa/news/545518/

شکنجه فروشنده ارز، قتل و آدم دزدی در مشهد

http://aftabnews.ir/fa/news/545562/

تصویر حاشیه ساز فرزند حسن خمینی در قم

http://aftabnews.ir/fa/news/545565/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: