ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پشت وارد کنندگان 200 اتومبیل خارجی کیست؟

سلاطینی که قاچاقچی اند

اما نباید نامشان فاش شود!
 
 
 
 

 

فعلا از ماجرای "ارز بگیرها" گریبان وارد کنندگان اتومبیل های خارجی را گرفته اند که نزدیک به دو هزار اتومبیل وارد کرده اند و باز هم رسانه های داخلی جرات نکرده اند بنویسند پشت این وارد کنندگان چه کسانی قرار داشته اند. حتی نام کامل این وارد کنندگان را هم جرات نمی کنند بنویسند چه رسد به اهرم های قدرت در پشت سر آنها. این چند خط را از خبر جنجالی "سلاطین قاچاق" در رسانه های داخلی روز گذشته ایران که تقریبا تمام خبرگزاری های  داخلی هم آن را پوشش داده اند بخوانید تا معنای چند جمله بالا را بیشتر درک کنید:

«در میان هزارو 934 دستگاه خودرو که از طریق دستکاری در سامانه ثبت سفارش در چند ماه وارد کشور شده است، انواع و اقسام برندهای مشهور خودرو دیده می‌شود. در بین کسانی که موفق شده‌‌اند از این طریق خودرو وارد کشور کنند، نام‌هایی دیده می‌شود که نمایندگی رسمی برندهای خودرو نیستند.

محمد.آ یکی از کسانی که خبر دستگیری‌اش نیز منتشر شده، در این مدت موفق شده نزدیک به 200 خودرو از برندهای مختلف خودرویی را وارد کشور کند. او با تغییر تعرفه بالابر به خودرو موفق شده چند دستگاه کیا اوپتیما و بی‌ام ‌و x4 وارد کشور کند و فارغ از آن تعداد زیادی سوناتا، اوپتیما، سانتافه و پورشه نیز پس از ممنوعیت واردات ‌گری‌مارکت‌ها وارد کشور کرده.

مجید.ن، علی.ش و حمید.ص نیز دیگر افرادی هستند که موفق شده‌‌اند تعداد زیادی خودرو از انواع برندها را در همین مدت ممنوعیت گری‌مارکت‌ها از طریق گمرکات رسمی وارد کشور کنند. با این حال تخلف و واردات غیرقانونی خودرو محدود به اشخاص حقیقی نیست. پای شرکت‌هایی در این تخلف بزرگ در میان است که از بزرگ‌ترین واردکنندگان کشور محسوب می‌شوند.» (نقل از خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا")

تا وقتی نام دزد و قاچاقچی وابسته به حکومت محفوظ است و کسی حق ندارد آن را فاش کند، در بر همین پاشنه ای می چرخد که تا حالا چرخیده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: