ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 7 مرداد

به روزهای تصمیم برای

تحول در ج. اسلامی رسیده ایم؟

 
 
 
 
 

الیاس حضرتی نماینده مجلس و قائم مقام حزب اعتماد ملی که بنیانگذار آن شیخ مهدی کروبی است روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا درباره نقش پشت پرده اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در  مورد خاتمه حصر موسوی و کروبی و همچنین خاتمه محدودیت های امنیتی علیه محمد خاتمی گفت:

آقای جهانگیری دنبال رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا ایشان در جلسات بزرگان نظام حضور داشته باشند.

ابراهیم اصغر زاده نیز در مصاحبه جداگانه ای که آن هم از سوی خبرگزاری ایلنا منتشر شد گفت: آقای خاتمی نقش کلیدی در شرایط فعلی کشور دارد و موقعیت محوری ایشان نیز روز به روز بیشتر می شود که البته سلامت سیاسی و مالی ایشان نقش مهمی در جلب اعتماد عمومی دارد.

اگر این اظهارنظرها را ادامه بحث های مهم تر پشت صحنه نظام برای یک دگرگونی سیاسی و اقتصادی بدانیم، آنوقت برخی زمزمه ها در باره محتوای مصوبه اخیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر پایان حصر موسوی و کروبی نیز معنای خود را پیدا می کند. این که گویا سرانجام عقل و درایت می خواهد جای خودخواهی و کینه توزی را بگیرد و گام های عملی برای تغییر مسیر 3 دهه اخیر برداشته شود. مسیری که بحران همه جانبه کنونی نظام و مملکت و خطراتی که از بیرون ایران را تهدید می کند محصول آنست. بصورت طبیعی اکنون این سئوال مطرح است که پایان حصر موسوی و کروبی به معنای آغاز حضور سیاسی آنها در جامعه است و یا صرفا بیرون آمدن از حصر؟ سئوالی که بعید به نظر می رسد پاسخش "صرفا بیرون آمدن از حصر" باشد. وقتی صحبت از حضور خاتمی در جلسات سران نظام است، طبیعی است که جای ویژه ای برای موسوی و کروبی در تحولات باید جستجو کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: