ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چه کسانی پشت کانال "سپاه" هستند؟

آتشباری توپخانه ژنرال ها

به روی مصوبه شورای امنیت ملی

 
 
 
 

 

از روز گذشته که جمله کوتاهی به نقل از اسحاق جهانگیری درباره حضور خاتمی در جلسه بزرگان نظام منتشر شد، کانال تازه تاسیس سپاه پاسداران که بسیار شباهت به شیوه خبری و تحلیلی روزنامه کیهان دارد، حملات به خاتمی و روحانی و پافشاری بر حصر را آغاز کرده است.

خبرگزاری ایلنا به نقل از جهانگیری در یک جمله کوتاه نوشته بود «بزودی همه شخصیت های نمادین کشور کنار هم قرار خواهند گرفت.»

 و سپس حضرتی نماینده مجلس از مصوبه جدید شورای امنیت ملی برای خاتمه حصر سخن گفته بود.

خود همین حملات در کانال باصطلاح خبری سپاه نشان دهنده آنست که حقایقی در متن هر دو خبر حضرتی و جهانگیری وجود دارد و اگر نبود نیازی به این حملات نبود.

ظاهرا کانال خبری سپاه که رسما بنام سپاه و نه اسامی مستعار آغاز به انتشار کرده در اختیار گروهی از فرماندهان سپاه است که با گروه و گروه های دیگر در تضاد و تقابل قرار دارند. شاید بدلیل آلوده بودنشان در موسسات اعتباری و یا بانکها و یا انواع واردات و یا پشت پرده بازار سیاه ارز.

جز کسانی که آلوده به مفاسد بالا هستند چه کسی مخالف حضور خاتمی در جلسات سران نظام می تواند باشد و یا مخالف خاتمه حصر؟ درد آنها حتی خاتمی و موسوی و خاتمه حصر نیست، درد اصلی رفتن نظام به سوی بستن کمربندها و برکناری و خانه نشین کردن ها و حتی بازداشت ژنرال ها و غیر ژنرالهائی است که سهم اصلی را در بحران پدیده های یاد شده در بالا دارند.

البته، می تواند این توپخانه از داخل بیت رهبری هم فرمان آتش گرفته باشد. بالاخره دو دستگی در آنجا هم قطعی است. حتی میان پسران رهبر جمهوری اسلامی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: