ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 13 مرداد

بی اعتباری روحانیت

با تظاهرات چند طلبه جبران نمی شود

 
 
 
 

 امام جمعه مشهد از هفته گذشته ناگهان یاد سقوط اعتبار روحانیت افتاده و عبا به کمر بسته برای دفاع از روحانیت و بویژه مراجع (لابد امام جمعه ها و اعضای خبرگان و فقهای شورای نگبهان!). اتفاقا یکی از امام جمعه هائی که بیشترین نقش را در برانگیختن نفرت مردم از روحانیت حکومتی داشته خود ایشان است که در تظاهرات ساندیسی 9 دیماه 88 که در تائید کودتای انتخاباتی علیه میرحسین موسوی در تهران برگزار شد سخنرانی کرد و معترضان را مشتی بزغاله و گوساله خطاب کرد.
البته، اگر نبود سقوط اعتبار روحانیت شیعه در میان مردم، نیازی هم نبود که علم الهدا به میدان بیآید و تظاهرات خنده دار حمایت از روحانیت را در حاشیه نماز جمعه اش در مشهد راه بیاندازد! آمارهای رسمی که خود حکومتی ها اعلام کرده اند نشان میدهد که در سراسر ایران تنها 300 هزار نفر به نماز جمعه می روند. همین آمار بر سقوط اعتبار روحانیون حکومتی که علم الهدا از جمله روحانیون صدر این سقوط است کافی است. البته علم الهدا نعل وارونه زده و بهانه این تظاهرات فرمایشی حاشیه نماز جمعه خود را حمایت از مراجعی که از گرانی انتقاد کرده اند اعلام کرده است. (بماند که از متهمین اصلی پرونده غارت مردم توسط "موسسه اعتباری ثامن الحجج" خود ایشان و خانواده محترم و برخی مراجع مستقر در قم هستند!)
اتفاقا، همزمان با همین تظاهرات فرمایشی باصطلاح طلبه ها در حمایت از مراجع و روحانیت، در چند نقطه شهر مشهد و در چند شهرستان خراسان مردم علیه گرانی و علیه فساد حکومتی به خیابان آمدند و بقول خبرگزاری های حکومتی "شعارهای ساختار شکنانه" دادند! این شعارهای ساختار شکنانه یعنی شعار علیه ولایت فقیه، علیه شخص رهبر، علیه جمهوری اسلامی و در آن وسط ها هم شعار "رضاشاه روحت شاد" که در ارتباط با همین شعار، در همین شماره پیک نت مقاله ای را میخوانید.
 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: