ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در دیدار با نمایندگان سابق مجلس

خاتمی به جای خامنه ای

از مردم ایران عذر خواهی کرد!

 
 
 
 

 

 نمایندگان ادوار مجلس با محمد خاتمی دیدار کردند و او در این دیدار آنچه را رهبر باید خطاب به ملت ایران می گفت او گفت. از جمله این که با همه وجود از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ بهتر از این می‌توانستیم به شما خدمت کنیم. در حال حاضر همه به نحوی ناراضی هستیم و اعتراض داریم.

براندازان می دانند تا اصلاحات زنده است جایی برای براندازی نیست. در داخل هم افراد و جریاناتی که مترصد گرفتن انتقام و حذف اصلاح طلبان هستند لبه دیگر قیچی حذف را بر روی جریان اصلاحات قرار داده‌اند. انفعال در دولت (که ترمز آن شخص رهبر است- پیک نت) و حیرانی اصلاح طلبان در برابر این موج تبلیغات مایه تعجب است

مشکلات اقتصادی امنیت و آرامش زندگی مردم را از میان برده است و بخش‌های بسیار گسترده‌ای از مردم امروز از مشکلات نفس‌گیر اقتصادی به‌ تنگ آمده‌اند. تداوم بی‌اعتمادی میان حکومت و مردم امید را از میان خواهد برد

مردم زندگی امن و آرام می خواهند، حتی اگر اعتقادی به جمهوری اسلامی هم نداشته باشند.

ایجاد هرج و مرج به امید رفتن جمهوری اسلامی مشکلات را حل نخواهد کرد، اقدامات بیرونی، زنگ خطر تجزیه ایران و از میان رفتن عظمت ایرانی را به صدا درآورده است. نظام باید اصلاح‌پذیر باشد. ناامیدی از اصلاح پذیری نظام سبب مشکلات جدی و جبران ناپذیری خواهد شد.

به عنوان یک شهروند دوستدار ایران و اسلام، به خاطر نقص‌ها و کمبودهای موجود، با همه وجود از مردم عذرخواهی می‌کنم.

با همه وجود از رهبری درخواست می‌کنم که با فرمان و دستورات خود مسائل و مشکلاتی که امروز کشور را دچار چالش کرده حل کنند و معتقدم با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات موجود این کشور می تواند به مراتب بهتر از این اداره شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: