ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 تیر

آب قدرت دیگر سربالا نمیرود

تا امام جمعه ها ابوعطا بخوانند

 
 
 
 

کافی است اخبار اظهار نظر های تازه آیت الله  ها در قم و  نماز جمعه های دیروز را مرور کنید تا با هم به این نتیجه واحد برسیم که از صدر تا ذیل تازه متوجه شده اند که دیگر آب سربالا نمی رود که در نماز جمعه ها "ابوعطا" علیه دولت و ملت بخوانند. سونامی اقتصادی با تحریم نفت ایران بزودی فرا می رسد و بدنبال آن سیل بنیانکن شورش گرسنگان، حاشیه نشین ها و همه آنها که در 20 سال گذشته غارت شدند. حتی فرصت رقابت برای جلوتر از رقیب سکان مذاکره با امریکا را در دست گرفتن هم بزودی از کف می رود. علم الهدا در نماز جمعه مشهد گفته است "عده ای اخلالگر مردم را به صلابه کشیده اند". و ایشان خود در صدر این اخلالگران است. آیت الله مکارم شیرازی که تا حالا ابوعطا می خواند، دیروز گفت "زمان تسویه حسابهای شخصی انتخاباتی نیست." ایشان یادش رفت این را خطاب به علم الهدا و سید ابراهیم رئیسی بگوید! آیت الله سبحانی هم گفته است اختلاف سایق را باید کنار گذاشت. ایشان چرا تا 10 روز پیش از این رهنمودها نمی داد؟ آیت الله نوری همدانی که سکاندار حمایت از احمدی نژاد بود هم گفته است "باید یکدل و یکصدا در برابر دشمنان بایستیم". چرا تا حالا با همپالکی های خود یکدل و یک زبان علیه دولت و رای مردم توطئه می کردید؟ شعار تظاهرات پراکنده مردم خوزستان " توپ، تانک، فشفشه- آخوند باید گم بشه" به گوش حضرتعالی هم رسیده؟

همین گردش سریع از مسیر گذشته از زبان سرداران هم خواندنی است. سردار سرلشکر صفوی فرمانده سابق سپاه و فرمانده اتاق موشکی و مشاور ارشد نظامی رهبر جمهوری اسلامی هم روز گذشته حرف های چند روز پیش خود علیه دولت را پس گرفت. او که گفته مملکت را بدون دولت بهتر می شود اداره کرد، دیروز گفت رسانه ها حرف هایش را وارونه منعکس کرده اند.

همه آنها، پیام شورش دیماه مردم در یکصد شهر ایران را نگرفتند و تصور کردند مانند گذشته میتوان با بگیر و ببند و زندان و اعترافات زیر شکنجه بحران را از سر گذراند. آنها پیام مردم را نگرفتند اما آنها که در اتاق فکر ترامپ در امریکا نشسته اند آن پیام را نه تنها گرفتند بلکه براساس آن سیاست تعیین کردند. جنگ اقتصادی به جای حمله نظامی و نشستن درانتظار شورش سراسری علیه حکومت در ایران.  آیا حکومت توان یک رفرم اصلاحی عمیق برای جلوگیری از جنگ و شورش و سقوط و هر نتیجه دیگر بحران کنونی را دارد؟ و یا تا خرخره در مردابی به اسارت گرفته شده که راه گریزی ندارد؟ پاسخ را رهبر جمهوری اسلامی باید بدهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 تیر

 
 

اشتراک گذاری: