ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پشت صحنه دیگ آش را سر بار گذاشته اند

اندیشه ورزان مجلس خبرگان

با کدام هدف تشکیل شده است؟
 
 
 
 

 

مجلس خبرگان برای اجرای یکی از پیشنهادهای رهبر جمهوری اسلامی یک کار گروه سیاسی تشکیل داده است. کار این کار گروه که با صراحت نمی گویند، گویا تعیین شرایط برای انتخاب رهبر جانشین و شاید هم تهیه یک لیست از افراد دارای شرایط باشد.

یک عضو مجلس خبرگان رهبری به خبرگزاری امنیتی تسنیم (وابسته به اطلاعات سپاه) گفته یكی از وظائف این كارگروه رصد شعار اصلی انقلاب یعنی «نه شرقی، نه غربی» است. (ظاهرا مخالفت با نزدیک جمهوری اسلامی به روسیه) قرار است در پایان این بررسی ها، نظرات كارگروه به هیات اندیشه ورز در مجلس خبرگان (که به توصیه رهبر تشکیل شده)  منتقل و پس از تایید نتایج بررسی های كارگروه به مقام معظم رهبری گزارش داده شود.

در راس این هیات اندیشه ورز سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستانقدس قرار دارد و در آن کارگروه هم سردار سرتیپ ذوالقدر که دار و دسته جنما را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96 ترتیب داد و رئیسی را می خواست رئیس جمهور کند تا به بهانه رای او در انتخابات ریاست جمهوری او را بعنوان مقبول مردم برای جانشینی علی خامنه ای اعلام کند! در آرزوی تحقق همین توطئه، فشار سنگینی به روحانی آوردند تا آراء اندکی بیشتر از 5 میلیون رئیسی در آن انتخابات را 15 میلیون اعلام شود که چنین نیز شد.

هیچ خبرنگاری از احمد خاتمی نپرسید که چرا این مجلس یک کارگروه تشکیل نداده تا به وضع مالی آستانقدس رسیدگی کند و همراه با توصیه دادن مالیات به دولت، گزارش آن را دراختیار رهبر بگذارد و نسخه گزارش خود و پاسخ رهبر را یکجا منتشر کند تا مردم بدانند آن پشت چه می گذرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 تیر

 
 

اشتراک گذاری: