منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 تیر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

کوچکترین دستگاه های شنود که می توان آنها را در گوشه ای از خانه و یا دفتر کار جاسازی کرد، دوربین مخفی که حتی بصورت لامپ سقفی ساخته شده و بالاخره انواع گازهای اشک آور و شوکرها در ایران فروخته می شود. نه تنها بصورت سفارشی در خانه می آورند، بلکه در مراکز پر رفت و آمد نیز بصورت دستفروشی برخی مدل های عقب مانده آن به فروش می رسد. مدل های پیشرفته تر را فقط می توان از طریق اینترنت سفارش داد.

این آن فاجعه ایست که ابتدا با شعار ارتش 30 میلیونی امام زمان برای کشف خانه های تیمی مجاهدین خلق در آغاز دهه 1360 شروع شد و ادامه یافت تا رسید به شنود در دفتر علی مطهری در مجلس و حتی شنود در دفتر و خانه محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی. فاجعه امنیتی شدن مملکت و رواج جاسوسی در جامعه حالا دیگر عادی شده است. خیلی ها روی تلفن های همراه خود اپلیکیشن های شنود و جاسوسی و فیلمبرداری مخفی نصب کرده اند. بسیاری از پرونده های طلاق جدائی در قوه قضائیه مستند است به همین دستگاه ها. و حالا رئیس پلیس تهران به خبرگزاری ایسنا از شاهکار این نیرو برای دستگیری یک فروشنده شوکر و گاز اشک آور در پایانه  تهران خبر داده است. این شوکرها و گازهای اشک آور در بسته بندی برای شهرستانها سوغات فرستاده می شد. البته برای فروش و نه مجانی.

رئیس پلیس گفته که فرد دستگیر شده گاز اشک آور و شوکرها را در بسته به انبارداری تحویل می‌داد تا به شهرهای مختلف ارسال شود و مشتریانش آنها را دریافت کنند.

 

چابهار 56 هزار حاشیه نشین دارد!

http://www.asriran.com/fa/news/619724

اتوبوس تهران – مریوان در آتش سوخت

http://www.asriran.com/fa/news/619764

قیمت دفن میت در بهشت زهرا گران شد

http://www.asriran.com/fa/news/619810

پیش فروش شوکر و اشک آور در پایانه جنوب

http://www.asriran.com/fa/news/619855


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 تیر

 
 

اشتراک گذاری: