ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جهانگیری در اصفهان

اجازه نمیدهیم عده ای همزمان

با تحریم ها جیب مردم را بزنند

 
 
 
 

 

جهانگیری معاون اول روحانی برای شرکت در مراسم افتتاح یک طرح فولاد به اصفهان سفر کرد و در همین مراسم اهداف امریکا از تحریم ایران را اینگونه تشریح کرد:

مهم‌ترین هدف آمریکایی‌ها همانطور که خودشان گفته‌اند یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه ایران است تا مردم ناراضی شوند. این راهبرد آمریکا، اسرائیل و عربستان است. می‌خواهند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند. از نظر ما عملیاتی شدن این ایده به سادگی ممکن نیست. ما برای تداوم صادرات نفت برنامه‌هایی داریم که اعلام می‌کنیم. هدف بعدی شان این است که جلوی صادرات صنایع ما مثل پتروشیمی و فولاد را بگیرند. هدفگذاری بعدی آمریکایی‌ها این است که ما به پول صادراتمان دست پیدا نکنیم. جابجایی پول از طریق نظام بانکی انجام می‌شود ما با اروپایی‌ها و روسیه و چین در حال مذاکره هستیم تا راه‌هایی برای مبادلات بانکی پیدا کنیم. هدف بعدی آمریکایی‌ها این است که کالاهای واسطه‌ای و سرمایه‌ای به کشور وارد نشود در مجموع مقابله با این تحریم‌ها به یک عزم و اراده جدی نیاز دارد و باید واقعیت‌ها را به مردم گفت. در حال حاضر می‌توانیم بسیاری از کالاها را در داخل کشور تولید کنیم برای همین واردات ۱۴۰۰ قلم کالا را ممنوع کردیم.

در حالی که همه به دنبال مقاومت هستند، عده‌ای به دنبال این هستند که حتی در این شرایط هم جیب مردم را بزنند اما ما اجازه نمی‌دهیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 تیر

 
 

اشتراک گذاری: