ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علی خامنه ای در دیدار با هیات دولت

تحکیم رابطه ج. اسلامی

با شرق و غرب باید دنبال شود

 
 
 
 

در نشست هیات دولت با رهبر جمهوری اسلامی که روز گذشته برگزار شد و در عنوان اول پیک نت امروز به آن پرداخته شده، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر در امور خارجی (وزیر خارجه بیت رهبری) که تازه از مسکو بازگشته نه در جمع دولتی ها، بلکه سمت راست رهبر نشسته بود. در این دیدار رهبر جمهوری اسلامی گفت:

«تیم اقتصادی دولت میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور است و همه دستگاهها با آن همآهنگی کنند. صدا و سیما و دستگاههای تبلیغاتی تصویر درست از اقدامات دولت ارائه دهند.

نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه امریکایی‌ها امری لازم است و این کار باید بهنگام، صریح و قاطع انجام شود.

. به جز موارد معدودی همچون امریکا، روابط کشور با شرق و غرب باید هر چه بیشتر تقویت شود. طرف‌های اروپایی موظفند تضمین‌های لازم را در خصوص برجام بدهند اما نباید اقتصاد کشور به این موضوع گره زده و معطل آن شود.

بخش خصوصی باید تقویت شود و در مقابل برخورد قاطع با متخلفان باید صورت گیرد. از جمله درباره سکه و ارز که باید با متخلفان در هر سطحی که هستند برخورد شود. دستور روز گذشته رئیس‌جمهور برای برخورد با تخلفات در واردات خودرو خوب بود و باید پیگیری شود.

اشراف و اعمال قدرت دولت بر مبادلات مالی برای جلوگیری از عملیات مخرب نظیر قاچاق و پولشویی ضروری است و باید با مقررات قانونی جلوی تخلفاتی مانند استفاده از ارز دولتی گرفته شود.

در مبارزه با مفاسد ابتدا باید با فساد و عنصر متخلف برخورد و سپس به طور شفاف اطلاع‌ رسانی شود.  مسئله برخورد با مفاسد در وهله اول به عهده مسئولان دستگاهها است و پس از آن باید موضوع به قوه قضاییه واگذار شود. معتقدم دولت به شرط انجام اقداماتِ لازم، خواهد توانست بر مشکلات فائق آید و توطئه‌های امریکا را ناکام بگذارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 تیر

 
 

اشتراک گذاری: