ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به شهادت دو نمونه

اوباش در مشهد

خدمه نیروی انتظامی اند

 
 
 
 

 

با سلام- علیرغم وجود ۱۸میلیون پرونده قضایی وکلا هم بسرعت به جمع  بیکاران می پیوندند و البته بخشی از آنها هم به مفسدین و غارتگران پیوسته اند. مردمی که در اسارت قوه قضائیه قرار می گیرند دیگر آهی در بساط ندارند که آن را خرج وکیل کنند. نمونه اش درگیری و تیر اندازی و به رگبار بستن ماشینی در میدان تلویزیون مشهد است که در آن ماجرا یکی از اوباش بنام حسن قاسمی و همدستش کشته شدند و از ماشین انها دو قبضه اسلحه کلاش کشف و ضبط شد و آنهایی هم که به رگبار بسته بودند متواری شدند.

سال گذشته حسن قاسمی  فردی را در جاده قدیم قوچان با اسلحه کشته بود ولی چون در خدمت نیروی انتظامی بود کسی از او شکایتی نکرد و مدت کوتاهی زندان رفت و سریع آزاد شد تا اینکه او را به رگبار بستند . شاید در ادامه آن قتل جاده قدیم قوچان و برای انتقام.

نمونه دیگری از ارتباط اوباش با نیروی انتظامی را بنویسم: گوشی جوانی را با ضربات چاقو به پهلو و کلیه هایش از او می گیرند. مادرش یک سال هزینه های درمان و بستری شدن او را بسختی تامین کرد. نوبت دادگاهش که رسید قاضی گزارش نیروی انتطامی را اینطور قرائت کرد "مادر میخواستی به فرزندت بگی که در گیری نکند!" هرچه آن مادر فریاد کرد که این زورگیری بوده نه در گیری! قاضی گفت گزارش این طور نوشته است.  مادر میخواست خود را از پنجره به بیرون پرتاب کند که نجاتش دادند. گزارش نیروی انتظامی به سود آن زورگیر بود و قوه قضائیه حامی نیروی انتظامی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: